سخنان جنجالی و صریح نوید محمدزاده در پاسخ به توهین عباس فاضلی به استاد انتظامی
جشن انجمن نویسندگان و منتقدان با حضور اهالی هنر در کانون پرورش فکر برگزار گردید. این جلسه حواشی بسیاری داشت و در آن سخنان جنجالی فراوانی مطرح گردید.

نوید محمدزاده: ای کاش بدانیم چه می گوییم!

در حالیکه نوید محمد زاده و مسعود رایگان برای اعلام نام بهترین بازیگر نقش مکمل زن به روی سن آمده بودند, نوید محمدزاده نتوانست در مقابل توهین عباس فاضلی به استاد مشایخی سکوت کند, و سخنان صریح و بی پرده خود را با زبانی واضح بیان نمود. او گفت:
من خیلی زود در قامت جایزه دهنده ظاهر شده ام, ابتدا به حامد بهداد و هادی حجازی فر عزیز تبریک می گویم!
(حامد بهداد و هادی حجازی فر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در این جشنواره شدند, و نوید محمدزاده هم یکی از این کاندیداها در این جشن بود)

نوید محمدزاده در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان

نوید محمدزاده در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان

نوید محمد زاده در ادامه گفت:
هرکسی نامی دارد, ما نمیتوانیم با پنج دقیقه صحبت او را بچه سنگلج به دیگران بشناسانیم. وقتی در مورد ایشان صحبت می کنیم نمی توانیم او را آقای بازیگر بنامیم, می گوییم استاد عزت الله انتظامی! نمی توانیم با افتخار از نقدی سخن بگوییم که سه دهه ایشان را پیرمرد غرغرو نامیده است... ایشان سه دهه با افتخار به ما یاد داده اند. من متفاوت ترین بازی ها را از وی دیده و بسیار از او آموخته ام! چطور ممکن است نقدتان را افتخار بدانید آقای فاضلی؟ چطور ممکن است در مورد استاد انتظامی یه این گونه صحبت نمایید که به من زنگ زد و گفت من بچه سنگلج هستم! نه باید احترام بگذاریم, اگر هم نقد می کنیم نمیتوانیم با بی احترامی صحبت کنیم, همه تاج سر هستند, استاد انتظامی استاد مشایخی... اگر ما میخواهیم چیزی را تایید کنیم دلیل نمی شود که به استاد انتظامی توهین نماییم! عذر میخواهم که با این لحن در این جشن صحبت کردم اما ای کاش بدانیم که چه داریم میگوییم!

نوید محمدزاده 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اعتراض شديد الحن جمشيد مشايخي به فقط يك نفر در يازدهمين جشن منتقدان

 اگر می خواهید بیشتر بدانید : توهین ناشایست عباس فاضلی به استاد انتظامی در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ