محسن چاوشی و شهرزاد در پایان راه ؟
علاوه بر حذف نام چاوشی ازروی جلد سریال،درقسمت ۹برای اولین بار کلیپی تنها باصدای سیناسرلک پخش شد وبا حذف ترانه«ای دریغا»ازتیتراژ ترانه«افسار»ازفصل۱ پخش شد.

همکاری چاوشی و «شهرزاد» همچنان در ابهام/ انتشار توضیحات پرتناقض تهیه کننده سریال  

علاوه بر حذف نام چاوشی ازروی جلد سریال،درقسمت ۹برای اولین بار کلیپی تنها باصدای سیناسرلک پخش شد وبا حذف ترانه«ای دریغا»ازتیتراژ ترانه«افسار»ازفصل۱ پخش شد. تهیه کننده سریال «شهرزاد»  در گفت و گویی از ادامه همکاری با محسن چاوشی با این سریال خبر داده و جدایی او از این مجموعه را تکذیب کرده است. وی در ادامه دلیل پخش صدای سینا سرلک را اقتضای سریال و دلیل حذف نام چاوشی از روی جلد را نبودن صدای او به طور مستقل در این قسمت دانسته است.

صحبت های امامی اما مملو از تناقض است. او در قدم اول هیچ توضیحی درباره حذف ترانه «ای دریغا» از تیتراژ و جایگزینی ترانه «افسار» از فصل اول نداده. در قدم بعدی در حالی دلیل حذف نام چاوشی از روی جلد را نبودن صدا یا کلیپی از او در این قسمت می داند که  در همین قسمت ترانه «افسار» با صدای چاوشی در پایان سریال پخش می شود و در قسمت های قبل هم تنها پخش تیتراژ با صدای چاوشی باعث درج نام او بر روی جلد شده بود.
از تهیه کننده و سازندگان «شهرزاد» با توجه به مشاوران مطبوعاتی پرشمارشان انتظار پاسخ های روشن تر و منسجم تر و قانع کننده تری  درباره همکاری با محسن چاوشی و اتفاقات رخ داده در پشت صحنه این سریال می رود.

 

گردآوری: گروه فرهنک و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinema-daily.ir