شقایق دهقان: پانزده سال پیش اعتیادم را ترک کردم+ واکنش مهراب قاسم خانی
مدتی است که با دستکاری یک ویدیو از مصاحبه شقایق دهقان در فضای مجازی, شایعه هایی بی اساس برای این بازیگر به وجود آمده است.

شایعه پراکنی در فضای مجازی بر علیه شقایق دهقان

چند روزی است که ویدیویی از یک مصاحبه شقایق دهقان, به صورت بریده شده شده در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو شقایق دهقان را می بینیم که می گوید: من شقایق 15 سال پیش اعتیادم را ترک نمودم. در حالیکه اصل ویدیو به گونه ای دیگر است, او به عنوان مثال می گوید اشخاصی که اعتیاد را ترک نموده اند چنین می گویند. اما کاربران فضای مجازی با شیطنت و دستکاری ویدیو باعث پراکنده شدن شایعه اعتیاد شقایق دهقان شده اند. مهراب قاسم خانی نیز در پستی طنز به این ماجرا واکنش نشان داده است.

مهراب قاسم خانی نوشت:

 آخه این همه دروغ؟ اونم دروغ به این بزرگى؟ واقعاً خجالت نمیكشن اونایى كه اینجورى دروغ میگن؟ آدم دهنش وا میمونه. مگه میشه آخه؟... كجا پونزده سال پاكى؟ باور نكنید این حرفا رو. به جان خودم صبح تا شب در حال مصرفه. كك میزنه، روشم شیشه. صنعتى و سنتى قاطى. اصلاً این همه كه سرنگ تو خونه ما پیدا میشه تو بیمارستان پیدا نمیشه... والله... زندگى كه نداریم از دست این... هى بهش میگم اقلاً به این بچه كوچیك رحم كن، ولى مگه گوش میده؟ همین دو سه روز پیشا هم داشت نویان رو میفروخت با پولش مواد بخره اجازه ندادم. الان هم ورداشته یه سرى كارتن یخچال و تلویزیون آورده تو خونه كه شبا كارتن خوابى كنه. خلاصه كه زندگى نذاشته واسه ما.
مهراب این جمله ها را میگوید و بغض گلویش را میفشارد ولى از آنجا كه مرد گریه نمیكند، میرود قدم میزند. شقایق هم از فرصت استفاده كرده و نویان را میزند زیر بغلش و میرود و میفروشد و با پولش كراك تقلبى میخرد و میزند و دماغش خشك میشود، میفتد و ...
اى بابا، ببخشید من باید برم. باز این نیروانا و نویان گل هاى منو ورداشتن ببرن ته حیاط بكشن. هر چى هم میگم خوب نیست آدم به وسائل بزرگترا دست بزنه گوش نمیدن!


 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی مهراب قاسم خانی