چند کلمه حرف دل رضا صادقی براى آنانی که با او هم عقیده هستن
رضا صادقی از بزرگی مردان با غیرتی که از جان و خانواده خود گذشتند و از این کشور و مردم دفاع کردند، نوشت.

دل‌نوشته رضا صادقی برای رزمندگان

رضا صادقی خواننده مطرح پاپ، با انتشار فیلمی از شعرخوانی زنده یاد ابوالفضل سپهر در اینستاگرام، در ستایش افرادی که برای دفاع از کشور و مردم به جنگ رفته‌اند نوشت:

«این روزا همه جا نقل شعاره و حرفاى فصلى . نمیخوام از این دسته باشم، فقط چند کلمه حرف دلمه براى اونایى که با من هم عقیده هستن ….

خیلى دل میخواد از بچه هات دل بکنى براى دل بچه هاى وطنت، خیلى دل میخواد برى جلو گلوله اى که حتى شکلشم از نزدیک ندیدى، خیلى دل میخواد از خونه و همسر و پدر و مادر بگذرى که تمام این قرابتها از بقیه برقرار بمونه …

دمشون گرم اونایی که سر دادن تا وطنم سربلند باشه اما یکم منصف باشیم میبینیم اونى که اسمونى شد یه نقله و اونى که برگشت اما ادم سابق برنگشت یه قصه هزار و یک شب. یکى بى دست، یکى بى پا یکى بى نفس یکى بى چشم و یکى هم بى حواس … همین چند روز پیش پدرم براى قلبش بیمارستان خوابید فقط دو روز من و یک خانواده شب و روزمون عزا بود. حالا فقط تصور کن اون خانواده اى که هر لحظه درد و رنج پدرش و میبینه. یکى میگفت : جاش دانشگاه و وام و مجوزهارو دارن ، گفتم: همینارو بدن بهت بابات و میدى، یا دست و پات و میدى؟ …. عمو غیرتا، براى لبخند دخترام ازتون ممنونم، براى سلامتى خانواده ام ازتون ممنونم، براى امنیت وطنم ازتون ممنونم و فراموش نمیکنم منت بزرگ لطفتون و مهرتون …. به دخترام هم از بزرگی‌هاتون میگم تا اونا هم فراموش نکنن عمو غیرتشون براشون چه کرده … من با تفکر خودم میبینمتون و میفهمم‌تون.»


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی رضا صادقی