جریان پر ابهام ممنوع الکاری محسن چاوشی
خواننده پاپ و البته پرطرفدار، حالا دوباره روی دور خبر افتاده است. خبری که شاید بخش پنهان هم داشته باشد. بخش‌هایی که یکی از دو روایت موجود امروز را مخدوش خواهد کرد.

آیا خواننده شهرزاد حق همکاری با تلویزیون را ندارد؟

شهریورماه به دهه سوم خود رسیده بود که خبر آمد محسن چاووشی تیتراژ سریال مناسبتی برای دهه دوم محرم را خواهد خواند. آن روز (٢٧ شهریور) نعمت چگینی تهیه‌کننده این سریال گفت:
درباره خواننده تیتراژ سریال «هاتف» پیش از این با محسن چاووشی مذاکراتی داشتیم که خوشبختانه امروز نهایی شد و قرار است تیتراژ این سریال توسط محسن چاووشی خوانده شود.

اما داستان این خواننده و سریال‌ هاتف، به همین سادگی پیش نرفت. خواننده‌ای که تا به‌حال تصمیمات دقیقه نودش، گاهی برای تلویزیون و برخی از برنامه‌ها، حاشیه هم آفریده است. شاید یکی از حاشیه‌هایی که در ذهن مخاطب مانده باشد، حضور او در برنامه تحویل ‌سال است که در دقیقه نود تصمیم گرفت به برنامه نیاید و آن روز مجری برنامه (احسان علیخانی) مجبور به عذرخواهی از مخاطبان شد.
 
حالا اما باز به نظر می‌رسد همکاری این خواننده پاپ در ‌هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. همکاری‌ای که خودش تأکید کرده، دیگر حاضر نیست در هیچ زمانی ادامه پیدا کند.
 
حرف و حدیث‌های جدید درباره کار جدید چاووشی با تلویزیون تازه به راه افتاده است؛ برخی زمزمه‌ها هم بعد از اعلام نظر نعمت چگینی، این است که احتمالا چاووشی در صداوسیما ممنوع‌الکار شده و او نخواسته ابعاد بیشترش را بیان کند. چگینی کلیاتی را مطرح کرده و موافقان این نظر می‌گویند:
چاووشی دست پیش را گرفته و اعلام قطع همکاری کرده است. این گروه معتقدند چون قطعه‌ای که در برنامه دیوار به دیوار از چاووشی پخش شده در مدح حسن روحانی است، برخی در صداوسیما بر او غضب کرده‌اند.
 
در همین حال گروهی دیگر معتقدند این آقای تهیه‌کننده بوده که دست پیش را گرفته و بعد از اعلام قطع همکاری چاووشی با تلویزیون، از تصمیم درباره همکاری نکردن با چاووشی صحبت به میان آورده است. هر چه که باشد این داستان روایتی دوگانه دارد و باید در روزهای آینده منتظر روشن‌شدن زوایای دیگر آن بمانیم...

بیشتر بدانید : همدردی عمیق حمید فرخ نژاد با محسن چاوشی + عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه شهروند