روایت مریم کاویانی از رفتار ناشایست و گاهی تقلبی برخی بازیگران در فضای مجازی
مریم کاویانی در گفت و گویی اظهار داشت: اکثر فالوورهای برخی بازیگران تقلبی است و این اعداد و ارقام خریداری شده اند.

گفت و گو با مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون  درباره انتخاب بازیگران بر اساس تعداد طرفداران صفحات مجازی گفت:
این روزها خبرهای زیادی در مورد انتخاب بازیگر بر اساس ملاک‌های همچون فالوور و مخاطب مجازی می‌شنوم و همواره یکی از منتقدین جدی این قضیه هستم زیرا شاید بازیگری آن چنان در فضای مجازی فعالیت نداشته باشد و ترجیح دهد از هیاهوی این صفحات دور باشد اما توانایی بازی بالایی داشته باشد. من از این نوع برخورد تهیه‌کنندگان و فیلمسازان با بازیگران خوب سینما بسیار ناراحت می‌شوم. این انتخاب‌ها در صورتی از سوی برخی فیلمسازان و تهیه‌کنندگان صورت می‌گیرد که اکثر طرفداران مجازی این بازیگران تقلبی هستند و این اعداد و ارقام خریداری شده است.

بازیگر فیلم “رسوایی” با گلایه از انتخاب بازیگران براساس تعداد فالوور اینستاگرام تصریح کرد:
من به صورت مستقیم با این قضیه برخورد نکرده‌ام اما به عینه دیده‌ام که بسیاری از دفاتر سینمایی بر این اساس بازیگر انتخاب می‌کنند. بدون شک فعالیت در فضای مجازی تاثیراتی در جذب مخاطب خواهد داشت ولی اینکه ملاک انتخاب بازیگران به جای توانایی و خلاقیت آنها به تعداد فالوور اینستاگرام باشد به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

کاویانی درباره حاشیه‌سازی عمدی برخی از بازیگران برای خود در فضای مجازی خاطرنشان کرد:
این قضیه در همه جای دنیا وجود دارد و برخی بازیگران بعد از فاصله گرفتن از فضای بازیگری با ایجاد یک حاشیه دوباره به صدر اخبار بر می گردند. از نظر من این یک شگرد و راهکار است و برخی مواقع شاید برای برخی مثبت هم باشد اما در واقع این راهی نیست که من انتخاب کنم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir