اشک های صفر کشکولی در مراسم تقدیر از بازیگران بدلکار کشور + تصاویر
مراسم بزرگداشت و گرامیداشت بازیگران بدلکار پیشکسوت سینمای ایران سه‌شنبه 25 مهرماه در تالار سیف‌الله داد خانه سینما با حضور هنرمندان و پیشکسوتان این حوزه برگزار شد.

تقدیر از صفر کشکولی در مراسم تقدیر از بزرگداشت بازیگران پیشکسوت

قائم‌مقام مدیرعامل خانه سینما در مراسم بزرگداشت پیشکسوتان حوزه بدلکاری در سینما گفت:
امنیت شغلی یکی از مباحث مهم در این حوزه است و تا ما نتوانیم خودمان را به بالاترین نقطه از توانایی برسانیم، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در حوزه شغلی خودمان دیده شویم.

در این مراسم که برای بزرگداشت و تقدیر از پیشکسوتان و بدلکاران سینمای ایران برگزار شده بود، از 18 نفر از هنرمندان این حوزه تجلیل شد. لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی با حضور ناصر عنصری، مهدی صباغ‌زاده، علیرضا غفاری، مصطفی احمدی و فرشته طائرپور به شش هنرمند در این حوزه اهدا شد.

صفر کشکولی در مراسم تقدیر از بازیگران بدلکار کشور

صفر کشکولی در مراسم تقدیر از بازیگران بدلکار کشور

برای فعالیت‌های بسیار در عرصه بازیگری و بدلکاری لوح تقدیر، تندیس و هدیه به صفر کشکولی تعلق گرفت.

صفر کشکولی با خواندن نامش برای دریافت جایزه بُغض کرد و قبل از حضور بر روی سن به پیشکسوتان حاضر در سالن اظهار ارادات کرد و سپس گفت:
این جایزه برایم از تمام مدال هایم با ارزش‌تر است، زیرا بدلکاری در سینمای ایران افتخار بزرگی برایم است. این برای اولین بار است که تقدیری برای بدلکاران برگزار می‌شود. من همیشه گفته‌ام که من شاگرد اسدالله یکتا و بقیه اساتید و بزرگانی که در سینما هستند، هستم. البته حضور جوانان در سینمای ایران باعث ایجاد هیجان و زنده شدن دوباره در این حرفه شده است.

safar-kashkooli (2).jpg

بغض صفر کشکولی



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir