حسین محجوب: اگر امروز قرار است به هر چیزی تن بدهم ...
حسین محجوب گفت: آثار سینمایی و مخصوصاً فیلمنامه‌ها از درجه کیفی بسیار نازلی برخوردار هستند. آثار به لحاظ موضوعی هر روز در حال سقوط هستند و مضامین بسیار بی‌ارزشی در فیلم‌ها در نظر گرفته می‌شود.

گفت و گو با حسین محجوب

حسین محجوب بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در خصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت:
بعد از بازی در سریال «سرزمین مادری» کار خاصی را پیش رو ندارم و تنها در یک قسمت از «سریال محکومین» به ایفای نقش خواهم پرداخت.

بازیگر «من، ترانه ۱۵ سال دارم» درباره کم‌کار شدن خود در عرصه سینما تصریح کرد:
پیشنهادات بسیار زیادی طی این ماه‌ها به من شده است اما هیچکدام از آنها مطلوب و مطبوع من نیستند. حاضر نیستم به هر قیمتی در آثار بازی کنم و هر چیزی را به خورد مخاطب بدهم.

بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان» در همین راستا ادامه داد:
آثار سینمایی و مخصوصاً فیلمنامه‌ها از درجه کیفی بسیار نازلی برخوردار هستند. آثار به لحاظ موضوعی هر روز در حال سقوط هستند و مضامین بسیار بی ارزشی در فیلم‌ها مورد نظر گرفته می‌شود.

او با اشاره مشکلات ناگوار در سینمای ایران تاکید کرد:
سوال بزرگ این است که آیا در حال حاضر سینما می‌خواهیم یا نه. این چه سینمایی است که سالها درگیر مشکلات عمده شده اما هر روز بدتر از دیروز می‌شود. با این وضع ترجیح می‌دهم هر کاری را نپذیرم. به خودم می‌گویم اگر امروز قرار است به هر چیزی تن بدهم چرا طی این سالها مقاومت کرده‌ام. جان کلام اینکه من نسبت به مردم مسئول هستم و باید در قبال کاری که می‌کنم پاسخگو باشم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir