تهیه كننده مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» از پخش هرشبی این سریال پس از ماه مبارك رمضان خبر داد...
  
خبرگزاری فارس: مهران مهام كه به همراهی ایرج محمدی تهیه كنندگی مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» را برعهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تصویربرداری این سریال در حال حاضر در یك دفتر هواپیمایی واقع در زعفرانیه در حال انجام است.
وی افزود: تا به حال حدود نیمی از كار تصویربرداری انجام شده و تدوین همزمان این سریال توسط «امین عابدی» انجام می شود.
مهام درباره زمان پخش «دلنوازان» اظهار داشت:این سریال پس از ماه مبارك رمضان به طور هرشبی از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.
به گزارش فارس، داستان‌های این سریال را «علیرضا كاظمی‌پور» و «سعید جلالی» نوشته اند و در گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما تولید می شود.
«مهران مهام» و «ایرج محمدی» تهیه‌كنندگان این سریال هستند و بازیگرانی نظیر سیاوش خیرابی، شاهرخ استخری، زهره فكور صبور، فریبا كوثری و پرویز فلاحی‌پور در آن ایفای نقش می‌كنند.
در خلاصه داستان «دلنوازان» آمده است: جهان و فرغ خواهر و برادری هستند كه سالیان سال در یك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می كنند آنها جهت امرار معاش چند وقتی است كه یك آژانس هواپیمایی افتتاح كرده‌اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طی حوادثی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در سریال دلنوازان است...
سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تصویربردار: سهیل نوروزی، صدابردار: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، چهره‌پرداز: مهری شیرازی، برنامه‌ریز: مجتبی خادم‌زاده، دستیار اول كارگردان: حمید سلیمانی.
 
   گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com