یاری رسانی ستارگان سینما و موسیقی به زلزله زدگان + تصاویر
دو کاروان از اهالی سینما روز گذشته و امروز صبح با حضور در استان کرمانشاه به عیادت مردم زلزله‌زده غرب رفته تا از مشکلات آنان مطلع شوند.

همه باهم به خاطر حادثه دیدگان زلزله

جمعی از سینماگران کشور روز چهارشنبه 24 آبان با حضور در استان کرمانشاه به بازدید از خانواده‌های زلزله‌زده و مناطق تخریب شده این استان پرداختند.

ابراهیم داروغه زاده، افسانه بایگان، یکتا ناصر، فریبا کوثری، محمدعلی باشه آهنگر، پرند زاهدی و عبدالحسین برزیده از جمله این هنرمندان بودند که در ساعات ابتدایی حضور خود در این استان با مراجعه به بیمارستان امام رضا با آسیب دیدگان زلزله ملاقات کردند و به ابراز همدردی با آن‌ها پرداختند.

این هنرمندان پس از عیادت مجروحان با حضور در مراسمی از همیاری و همراهی اهالی سینمای ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان گفتند و بر مسئولیت خود برای رساندن درد مردم به گوش مسئولین تاکید کردند.

افسانه بایگان یکی از حاضران در مراسم هم در این باره گفت:
« پیش از آنکه به اینجا بیایم ما با همراهی تعدادی دوستان سینماگر به بیمارستانی رفتیم که تعدادی از آسیب‌دیدگان آنجا بودند. آنجا صحنه‌هایی دیدم تاسف برانگیز که توانم را برای حضور در پشت این میکروفن سخت می‌کرد.»

بایگان در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم و مسئولان هرچه زودتر ساماندهی مناسبی اتفاق بیفتد.

حضور سینماگران برای همدردی با مردم کرمانشاه

حضور سینماگران برای همدردی با مردم کرمانشاه


امروز (پنجشنبه 25 آبان) هم کاروان دومی از اهالی سینما برای همدردی با مردم کرمانشاه وارد این استان شدند.

مریلا زارعی، کتایون ریاحی، منوچهر شاهسواری، همایون اسعدیان، فاطمه گودرزی و فرشته طائرپور از جمله هنرمندانی هستند که در قالب دومین کاروان وارد کرمانشاه شدند.

حضور سینماگران برای همدردی با مردم کرمانشاه

حضور سینماگران برای همدردی با مردم کرمانشاه

بهرام رادان ستاره سینما با ابراز تاسف از حادثه زلزله کرمانشاه پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت:
«وقتی از کنار کاروانهای حمل اقلام مورد نیاز زلزله زدگان رد میشدم، از اینهمه نوع دوستی و وطن دوستی هموطنانم تحت تاثیر گرفتم و دعا کردم که کاش این محبت ها فراموش نشود و مختص این چند روز نباشد، حواسمان به زمستان پیش رو باشد، حواسمان به ساکنین مسکن های مهرمان باشد، حواسمان به همدیگر باشد من فردا در کرمانشاهان هستم تا اگر کمکی از دستم برمی آمد، خدمتگزار باشم».

بهرام رادان در کرمانشاه

بهرام رادان در کرمانشاه

شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها  کنسرت خیریه بزرگی را در تالار وزارت کشور برگزار می‌کنند که تمامی عواید آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا می‌کند.

شهرام ناظری، شوالیه آواز ایران ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کردش، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت:
«درست است که ما نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آن‌ها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولین و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند. من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کُرد همدردی کنم و از همین روی برنامه‌ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز ۲۹ آبان در سالن وزارت کشور تدارک دیده‌ام.»

کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها  دوشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰:۳۰ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله‌زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: اینستاگرام بهرام رادان/isna.ir