این مجموعه در ابتدا قرار بود در 52 قسمت ساخته شود، اما در نهایت سیروس مقدم این سریال را در 49 قسمت به پایان رساند و پخش آن نیز...
 
پخش مجموعه تلویزیونی «رستگاران» به كارگردانی «سیروس مقدم» امشب به پایان می‌رسد.
 
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «رستگاران» امشب به پایان می‌رسد.
بنابراین گزارش، این مجموعه در ابتدا قرار بود در 52 قسمت ساخته شود، اما در نهایت سیروس مقدم این سریال را در 49 قسمت به پایان رساند و پخش آن نیز هفته آینده به پایان خواهد رسید.
نگارش داستان این سریال توسط «سعید نعمت الله» صورت گرفته و «محمد اصفهانی» نیز خواننده تیتراژ این مجموعه تلویزیونی است.
این سریال در 52 قسمت 45 دقیقه‌ای هر شب از شبكه سه سیما به روی آنتن می‌رود.
این سریال كه به تهیه كنندگی «محمد رضا شفیعی» ساخته شده، مضمونی اجتماعی دارد، زندگی دختری به نام خجسته را روایت می‌كند كه در پی ناپدید شدن شوهرش احمدرضا روانه تهران شده تا خبری از او به‌دست آورد...
در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، پوریا پورسرخ، روناك یونسی، صبا كمالی، عباس امیری، كاوه خداشناس، لیدا كیانی، محمد حسین عمرانی، آناهیتا افشار، زهره صفوی، شهرام عبدلی، مریم سلطانی، اسماعیل سلطانیان، حشمت آرمیده، ملیحه نیكجومند، آرش مجیدی، عباس غزالی و شهربانو موسوی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر تولید: سید حسین یعقوبی، مشاور كارگردان: الهام غفوری، دستیار اول كارگردان: افشین سنگ چاپ، دستیار اول كارگردان: حبیب قلی‌زاده، برنامه‌ریز: علی اكبر صابری، دستیار سوم: فرزین فتحی، مدیرتصویربرداری: امیر معقولی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی، جانشین تولید: رسول حاتمی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح گریم:حسین صالحیان، عكاس: مهدی حیدری، منشی صحنه: فهیمه كمالی، مدیر فنی: سعید پروینی، مدیر مالی: جواد تهرانی، مشاور فیلمنامه: محمد رضا شجاعی و موسسه فرهنگی هنری وصف صبا مجری طرح آن است.
مشروح نشست عوامل سریال «رستگاران» در خبرگزاری فارس به‌زودی منتشر خواهد شد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com