فضاسازی خاص و متفاوت در پوستر فیلم برگ جان + عکس
جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «برگ جان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری برای اکران در گروه سینماهای «هنر و تجربه» رونمایی شد.

جدیدترین پوستر فیلم برگ جان رونمایی شد

جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «برگ جان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری که هم اکنون در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در کشور روی پرده است، توسط امید بلاغتی طراحی و به عوامل این فیلم اهدا شده است.

پوستر فیلم سینمایی برگ جان

پوستر فیلم سینمایی برگ جان

اکران فیلم سینمایی «برگ جان» دومین ساخته بلند داستانی ابراهیم مختاری فردا ۲۹ آبان ساعت ۲۰:۳۰ در سینما فرهنگ در تهران، در ساعت ۱۸ پردیس سینمایی کورش در تهران، ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی هویزه در مشهد و  ساعت ۲۱ در سینما سوره اصفهان به نمایش در می‌آید.

این فیلم همچنین ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۳۰ آبان در پردیس سینمایی کورش در تهران، ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱ آذر در سینما فرهنگ و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کورش در تهران، ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی گلستان در شیراز و ساعت ۱۵ در هنر و تجربه بابل روی پرده می‌رود.

«برگ جان» ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲ آذر در تماشاخانه پارس در کرمان و همچنین ساعت ۲۱ روز جمعه ۳ آذر در موزه سینما در تهران، ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی هویزه در مشهد و همچنین ساعت ۱۵ در سینما سوره اصفهان به نمایش در خواهد آمد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com