انتقاد سلین دیون از خاوری پس از همسایگی با وی + عکس
ضمیمه طنز «بی قانون» امروز هم به برخی اخبار و اظهارنظرات چهره‌های سیاسی کشور واکنش نشان داده است.

فارس: اتهام خاوری چیست؟ سلین دیون: آشغالا رو دیر میذاره بیرون

در ادامه می توانید ضمیمه طنز روزنامه بی قانون را مشاهده نمایید:

انتقاد سلین دیون از خاوری

انتقاد سلین دیون از خاوری

محله مسکونی بریدل پث واقع در شهر (با نام قبلی) نورث یورک (North York) ، که در حال حاضر قسمتی از شهر تورنتو، واقع در انتاریو کانادا است،این محله با عمارت های میلیون دلاری خود که در ابعاد 8 الی 16 هزار متر مربع هستند شناخته می شود. بریدل پث را معمولا با نام «راسته میلیونرها» می شناسند و بهترین منطقه کانادا به لحاظ درآمد خانوار و ارزش ملک های مسکونی است.

به نوشته هفته نامه آسمان، بریدل پث مکان زندگی بسیاری از تجار، هنرمندان و ژورنالیست های مهم بوده است. سلین دیون (Celine Dion)، از خواننده های معروف و جهانی (خواننده ترانه معروف فیلم تایتانیک) و پرینس (Prince)، هنرمند به نام موسیقی راک نیز در بریدل پث عمارت هایی را به نام خود ثبت کرده اند. منزل محمودرضا خاوری در پلاک 26 بلوار سانکرست (Suncrest) در نوار پایینی محله بریدل پث قرار دارد.

محمودرضا خاوری ، از بانکداران سابق ایرانی درگیر اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. محمودرضا خاوری که مدیر عامل بانک ملی ایران بود در هفته اول مهر ۱۳۹۰ به بهانه «مشکلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود گریخت.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tabnak.ir/هفته نامه آسمان/روزنامه بی قانون