درخواستی از سوی سلبریتی ها که با سکوت ایوانکا ترامپ مواجه شد
شماری از چهره‌های عالم هنر که مورد توجه دختر ترامپ هستند، از وی خواسته‌اند تا از قدرتش استفاده کند و مانع دیپورت شدن مهاجران کم سن شود.

سلبریتی ها از ایوانکا ترامپ خواستند تا لایحه رویای پاک اعمال شود

تعدادی از ستاره‌ها از جمله ایمی شومر بازیگر و کمدین، کارا دِلِوین بازیگر و فعال مدل بریتانیایی، الیویا وایلد بازیگر و فعال مد ایرلندی و سوفیا بوش بازیگر آمریکایی پیغام‌هایی اینستاگرامی خطاب به ایوانکا ترامپ منتشر کردند.

سوفیا آموروسو موسس مغازه فروش لباس و نویسنده، نخستین کسی بود که ماجرا را شروع کرد و در پیغامی اینستاگرامی از دختر ترامپ خواست از نیروی خود استفاده کند و خواستار اعمال لایحه «رویای پاک» یا DACA تا ماه دسامبر شود.

دولت دونالد ترامپ ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد پایان بخشیدن به برنامه DACA را دارد که رییس جمهور اوباما آن را با هدف حمایت از مهاجران جوان بدون مدارک رسمی مهاجرت برقرار کرده بود. این برنامه یک تلاش دوحزبی برای حمایت از این افراد بود که در سنین کم به آمریکا آمده‌اند و در حقیقت به آن به عنوان کشور اول خود نگاه می‌کنند و تلاش دارد تا مانع دیپورت آنها شود.

کارا دلوین در اینستاگرام خود نوشت:
ایوانکای عزیز، می‌بینم من را در اینستاگرام فالو می‌کنی. در این عید پاک بسیار متشکر می‌شوم اگر تو از تاثیرگذاری خود استفاده کنی تا خواستار اعمال لایحه رویای پاک تا ماه دسامبر شوی. هر یک روزی که بدون لایحه رویای پاک می‌گذرد به معنی اضطراب و امکان دیپورت شدن برای مهاجران جوان است. تا به حال ۷۹۰۱ جوان حمایت این برنامه را از دست داده‌اند و هر روز ۱۲۲ نفر دیگر  آن را از دست خواهند داد.

دلوین، آدری گلمن، الکسا چانک، الیویا وایلد و سوفیا بوش همگی همین پیغام را در حساب‌های اینستاگرام خود پست کردند. ایوانکا ترامپ هنوز پاسخی به آنها نداده است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com