مهران رجبی: فشار کاری مرد اکنون کمتر شده است
مهران رجبی درباره سریال «۸۷ متر» که به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته می شود، عنوان کرد مثل «روزگار قریب» سریال خوبی خواهد شد.

گفت و گو با مهران رجبی

مهران رجبی درباره کارهایی که اکنون مشغول بازی در آنهاست، بیان کرد: این روزها درگیر دو مجموعه تلویزیونی «مرد» و «۸۷ متر» هستم که به تناوب سر این ۲ پروژه حضور می یابم.

وی به اختصار توضیحی درباره هر یک از این مجموعه ها ارایه کرد و گفت:
سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن پور در دیلمان گیلان ساخته می شود که البته نام «مرد» موقت است و بعدا تغییر پیدا می کند. من چند وقت است که درگیر این مجموعه هستم و حدود چهار ماه دیگر ضبط و تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت.

بازیگر سریال «سرزمین کهن» عنوان کرد:
در حال حاضر فشار کاری من در سریال «مرد» کمتر شده است با این حال باید از هر ۱۰ روز ۲ روز را آنجا باشم و برنامه ریزی می کنم. البته حضور در سریال «مرد» و این رفت و آمد به شمال کشور یک ویژگی داردکه دیگر شلوغی های تهران را نمی بینم.

این بازیگر همچنین درباره سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری نیز توضیح داد:
همچنین این روزها در تهران مشغول ضبط و همکاری با سریال جدید کیانوش عیاری هستم که من ۲ ماه است وارد آن شده ام. تفاوت این سریال با «مرد» در این است که ما هنوز فیلمنامه ای نداریم و کیانوش عیاری در ذهنش این سیناپس ها را دارد و برپایه آن روزها کار می کنیم. ما در سریال «روزگار قریب» هم البته هیچ شماره سکانس و صحنه ای نداشتیم و بعد دیدیم که چه کار خوبی در آمد بنابراین لزومی هم به وجود فیلمنامه نیست.

بازیگر سریال «لیسانسه ها» و «دردسرهای عظیم» درباره بازی این روزهای خود گفت:
این روزها من و علی دهکردی جلوی دوربین هستیم و سریال در خیابان قنبرزاده ضبط می شود.نمی توانم اکنون درباره نقش و داستان سریال توضیحی دهم اما مردم می توانند مثل «روزگار قریب» منتظر یک سریال خوب و جذاب از «۸۷ متر» باشند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com