چرا سیامک انصاری در سری جدید دورهمی حضور ندارد ؟
تهیه‌کننده «دورهمی» درباره جزییات ضبط و پخش و تغییرات این برنامه، همچنین غیبت سیامک انصاری و مه‌لقا باقری و حضور بازیگران جدید در این سری از «دورهمی» توضیحاتی را ارائه داد.

علت غیبت سیامک انصاری در سری جدید دورهمی

سیدمصطفی احمدی، تهیه‌کننده سری جدید مجموعه «دورهمی» در گفت‌وگویی، درباره غیبت سیامک انصاری و مه لقا باقری در سری جدید توضیح داد:
به دلیل اینکه دورهمی قرار نبود ساخته شود و پیش از این هم آقای مدیری اعلام کرده بود ساخته نمی‌شود، دوستان هم سر کار دیگری رفتند و مشغول هستند. خانم باقری در حال حاضر تئاتری را کارگردانی می‌کند و آقای انصاری هم با دو سه پروژه همکاری می‌کند، اما سحر ولدبیگی از جمله بازیگرانی است که در کنار سروش جمشیدی در سری جدید حضور خواهند داشت.

 احمدی همچنین درباره زمان پخش برنامه «دورهمی» توضیح داد:
احتمال ۹۹ درصد دورهمی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ شب به روی آنتن خواهد رفت و اما اینکه پخش آن از چه زمانی شروع خواهد شد، هنوز قطعی نشده است، به احتمال زیاد از هفته جاری این برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

 مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی در خصوص خبر پخش اولین قسمت سری سوم برنامه دورهمی در شب یلدا گفت:
من در گفت و گوی قبلی خود نگفتم اولین قسمت دورهمی در شب یلدا پخش می شود بلکه اعلام کردم یکی از قسمت‌های ما که قطعا مقارن با شب یلدا است حال و هوای یلدایی دارد.


البته گفته شده است که سحر ولدبیگی و سروش جمشیدی بازیگران جدید دورهمی خواهند بود و نیز احتمالا اولین میهمان برنامه محمدرضا شریفی نیا خواهد بود.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
 seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir/isna.ir