روش عجیب مهدی پاکدل برای حمایت از برادرش + عکس
مهدی پاکدل در واکنش به درخواست صداوسیما از سازنده «خانه کاغذی» برای حذف نام و تصویر حسین پاکدل از تیزر، می‌گوید بنده از همه مدیران زحمت‌کش و خدوم صداوسیما تشکر مى‌کنم که با درایت و اندیشمندى، اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌کنند.

از همه مدیران زحمت‌كش و خدوم صداوسیما تشكر مى‌كنم كه  اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌كنند

مهدی پاکدل در واکنش به خبر شرط تلویزیون برای پخش تیزر فیلم سینمایی «خانه کاغذی» که حذف تصویر و نام حسین پاکدل از آن است در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«چند روزى است كه صفحات مجازى دوستان و همكاران هنرمند و دیگر شبكه‌هاى خبرى اینترنتى، به خبر حذف نام و چهره حسین پاكدل از تیزر تبلیغاتى فیلم سینمایى «خانه كاغذى» توسط رسانه ملى واكنش نشان مى‌دهند. مگر وظیفه تلویزیون و مدیران این رسانه عریض و طویل چیزى جز سرگرم كردن مردم است؟ مگر نباید با مدیریت و درایت مردم را پاى تلویزیون بنشانند تا بتوانند به خواسته‌ها و اهداف بلند مدت و كوتاه مدت خود برسند؟ مگر نباید مردم را به زندگى امیدوار كنند و آن‌ها را براى فردایى بهتر آماده كنند؟ مگر نباید چهره‌هاى شاخص و تاثیرگذار را از دیگران تفكیک كنند تا مخاطبین بتوانند از آن‌ها الگوبردارى كنند؟ مگر نباید با حمایت از صنعت و هنر، تولیدكنندگان وطنى و اهالى فرهنگ و هنر را براى تولید محصولات و آثار بهتر، تشویق نمایند؟ اصلا غیر از بخشیدن روح نشاط و سرزندگى در میان خانواده‌ها و اجتماع كار دیگرى هم دارند؟

پس چرا وقتى این مسئولیت‌هاى مهم و حیاتى را با یک حركت مدبرانه و هوشمندانه بدون كمترین هزینه انجام مى‌دهند، این همه برخورد و واكنش نشان مى‌دهیم؟ اصلا چرا در طى این سال‌ها ما به این مدیریت هوشمند، عادت نمى‌كنیم؟ حسین پاكدل نه اولین كسى است كه مورد عنایت مدیران تلویزیون قرار گرفته است نه آخرین. پس وقتى این عمل هر چند وقت یک بار تكرار مى‌شود، دیگر نباید اعتراض كنیم یا باعث حیرت‌مان شود. بنده از همه مدیران زحمت‌كش و خدوم صداوسیما تشكر مى‌كنم كه با درایت و اندیشمندى، اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌كنند. سایه‌تون بر سر همه ما مستدام و پایدار باد.»

حمایت مهدی پاکدل از برادرش

حمایت مهدی پاکدل از برادرش

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی مهدی پاکدل