دلیل مینا جعفرزاده برای رد پیشنهاد بازی در سری جدید زیر آسمان شهر
بازیگر پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون گفت: شاید برای یک شخص تا 90 سالگی هم توانایی برای بازی وجود داشته باشد. وقتی توانایی در فرد وجود دارد اما به حساب نیاید و یا به بازی گرفته نشود ناراحت کننده است.

گفت و گو با مینا جعفر زاده

مینا جعفرزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت:
در سریال «زندگی از نو» که در شهر تالش فیلمبرداری می شود بازی می کنم، بیشتر بازیگران تئاتر نیز در این سریال همکاری دارند و هر هفته یک بازیگر مهمان در اثر حضور پیدا می کند. خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، کمند امیرسلیمانی، مجید پتکی، حدیث نیک رو، اکبر معززی، علی انصاریان، پیام احمدی نیا و حسن رستمانی از بازیگرانی هستند که در این اثر بازی می کنند. «زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اشتغال زایی می پردازد. مهدی شفیعی تهیه کننده و علی محمد قاسمی کارگردان «زندگی از نو» هستند.

این بازیگر درباره حضور خود در سینما اظهار کرد:
بازی در «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رساندم که فضای آن و تعامل در کار بسیار خوب، حرفه‌ای و بر اساس اخلاق بود.

بازیگر "خاله خانم" به محتوای آثار سینمایی بدون توجه به نقش خانواده اشاره کرد و توضیح داد:
داستان ها بر اساس شخصیت جوانان و بر محور آنان می چرخد، مخاطبان هم اصلا به سینما فکر نمی کنند چه برسد به اینکه بروند و فیلمی که دلخواهشان نیست تماشا کنند. سینما دلخواه مخاطبان امروز نیست. برای سری جدید «زیر آسمان شهر» با من صحبت نشده است. اگر پیشنهاد هم بشود به احتمال زیاد قبول نمی کنم چون کاری که قبلا پخش شده برای دفعات بعد لطفی ندارد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir