برخی حامیان فیلم قاتل اهلی بازداشت شدند + علت و جزئیات بیشتر
حداقل انتظار سینماگران بعد از حضور محمدعلی نجفی در شهرداری تخصیص عادلانه امکانات تبلیغی شهرداری و سالنهای نمایش متعلق شهرداری میان صاحبان آثار بود.

واکنش تهیه‌کننده قاتل اهلی به تخریب تبلیغات شهری و بازداشت حامیان فیلم

در زمینه تخصیص عادلانه سالنها همچنان با فیلمهایی کاملا مجاز مانند «خالتور» روبروییم که اجازه نمایش در سینماهای شهرداری را نمی یابند و درباره تقسیم عادلانه امکانات تبلیغی شهرداری هم هنوز اتفاق محسوسی رخ نداده است.

منصور لشکری قوچانی تهیه کننده «قاتل اهلی» که فیلمش از ابتدای اکران با محدودیت تبلیغات شهری و هرازگاه تخریب تبلیغات معدودش مواجه بوده به تازگی در واکنش به ادامه تخریب اقلام تبلیغاتی فیلمش و بازداشت برخی از حامیان تبلیغاتی، یادداشتی نگاشته است.

متن یادداشت تهیه کننده «قاتل اهلی» را بخوانید:

قبل از اكران فیلم سینمایی «قاتل اهلى» نامه ای به سازمان زیباسازى شهرداری براى كمك به اطلاع رسانى محیطی نوشتم و در نهایت هفته گذشته دوستان بیان نمودند به دلیل حمایت بخش سردرب مطبوعات یا همان کیوکسها، هیچ كمكی به فیلم «قاتل اهلی» نمی‌كنند! آیا مشکل با محتوای فیلم است یا نداشتن ارتباطات در ارگانهای شهری؟؟ اگر جز این است چگونه فلان فیلم خاص دو ماه قبل از اكران از كمكهای تبلیغی شهری استفاده کرده است؟

از زمان تبلیغات محیطى «قاتل اهلى» بعد از كمك حامیان در اطلاع رسانى، به سرعت افراد لباس شخصی یا مأموران ارگانهای شهری اطلاع رسانی را مخدوش می‌كردند و امروز برخی حامیان فیلم بازداشت و نهایتا ، تمامی وسایل ضبط و سپس آزاد شدند.

دولتها می آیند و میروند و زندگى مردم چه در زمینه مالی و چه فرهنگی روزبروز با پرسشهایی جدی‌تر مواجه می‌شود. آیا این بی‌عدالتی، ثمره انقلاب اسلامی است یا ناکارآمدی مدیرانی میانی که اصلاح طلبی و اصولگرایی برایشان مهم نیست و آنچه برایشان مهم است پول است؟؟؟

خوشحالم که در «قاتل اهلى» نتیجه این شیوه مدیریت را به تصویر كشیدیم و متاسفم که برای اینكه مدیران لیست امید در انتخابات موفق شوند تلاش زیادی كردم و حداقل انتظارم ایجاد شرایط عادلانه در معرفی محصولات سینمایی بود که تاکنون رقم نخورده است. حداقل انتظار سینماگران بعد از حضور محمدعلی نجفی در شهرداری تخصیص عادلانه امکانات تبلیغی شهرداری و سالنهای نمایش متعلق شهرداری میان صاحبان آثار بود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir