احسان کرمی: فکرش را هم نمیکردم برنامه زندگی شخصی من چیز دیگری بود
احسان کرمی مجری و بازیگر با اشاره به بازی در سریال «هیات مدیره» بیان کرد که همکاری با مازیار میری کارگردان این سریال برایش جذاب بوده است.

گفت و گو با احسان کرمی

احسان کرمی درباره سریال «هیات مدیره» و نقشی که در آن ایفا می کند گفت:
من یک شخصیت کاملا رئال را در این سریال بازی می کنم که از طبقه متوسط جامعه است. این شخصیت مثل بسیاری از جوانان است که در ابتدای زندگی متاهلی همه چیز را از نو می سازند. در این سریال نقش همسر را حدیث میرامینی ایف می کند.

کرمی با اشاره به حضورش در این سریال تلویزیونی که این روزها در حال تصویربرداری است، عنوان کرد:
من به اینکه در چه مدیوم نمایشی بازی کنم، فکر نمی کنم و بین تئاتر، سینما و تلویزیون خود اثر و کار است که برایم اهمیت پیدا می کند. البته هیچ گاه فکر نمی کردم که در یک سریال تلویزیونی نقش ایفا کنم و برنامه زندگی شخصی من چیز دیگری بود.

این مجری تلویزیون درباره حضورش در این سریال توضیح داد:
کار کردن با این تیم و شخص مازیار میری برایم جذاب بود و حتی همه می گفتند که اگر قبول نکنم به فرصت های خود پشت پا زده ام.

وی درباره اینکه سریال های تلویزیون مخاطب دارند یا خیر؟ اظهار کرد:
ممکن است سریالی امروز خیلی کم دیده شود ولی ۱۰ سال دیگر به خوبی به آن توجه شود بنابراین من به این مسایل اهمیتی نمی دهم. من به کارنامه خودم توجه می کنم و اینکه به طور مثال در سریال «هیات مدیره» مازیار میری بازی کرده ام.

بازیگر سریال «هیات مدیره» در پایان تصریح کرد:
به نظر من کار خوب در هر رسانه ای که باشد شنیده و دیده می شود اما قبول دارم که اکنون بازار رقابت بسیار سخت و سنگین است. ما در تهران با ریزش مخاطب تلویزیون مواجه هستیم اما همچنان در شهرستان ها و در بافت سنتی جوامع، تلویزیون اهمیت دارد و حتی مادر خود من معتقد است که سریال های تلویزیون را باید ببیند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com