توئیت های جنجالی و افشاگرانه محمود رضوی علیه دبیر جشنواره فجر + تصاویر
 تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری» اعلام کرد که به دلیل تماس نگرفتن هیچکس از جشنواره برای حضور عوامل این فیلم در اختتامیه، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم هم به این اثر تعلق نخواهد گرفت.

سید محمود رضوی از قول داروغه زاده: چینش امسال جشنواره به گونه ای خواهد بود که برای لاتاری اتفاقی نخواهد افتاد

سیدمحمود رضوی، تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در توییتی اعلام کرد که به دلیل تماس نگرفتن هیچکس از سوی جشنواره فیلم فجر برای حضور عوامل این فیلم در مراسم اختتامیه، از قرار معلوم سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم هم به این فیلم تعلق نخواهد گرفت.

او در این باره اینطور نوشت: «از قرار معلوم، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم هم پرواز کرد.»
تهیه‌کننده فیلم «لاتاری» درباره تعیین سرنوشت فیلمش پیش از ساخته شدن توییتی را به اشتراک گذاشت.

توئیتر سید محمود رضوی

توئیتر سید محمود رضوی

 سیدمحمود رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری» در واکنش به نادیده گرفتن این فیلم از هیات داوران، در توییتی نقل قولی از دبیر جشنواره فیلم فجر را منتشر کرد.

این تهیه کننده نوشت:
«امشب از دبیر محترم جشنواره فیلم فجر آقای داروغه زاده اجازه گرفتم تا صحبت هایی که در آخرین جلسه قبل از صدور پروانه ساخت لاتاری در حضور محمدحسین مهدویان در خصوص سرنوشت لاتاری در جشنواره گفتند را منتشر کنم. و‌ خدا را شاهد میگیرم که ایشان مدیر صادق و راستگویی هستند. ایشان در آن جلسه به صورت شوخی و جدی فرمودند که در جشنواره فیلم فجر چینش طوری خواهد بود که هیچ اتفاقی برای لاتاری نمی افتد. سپاس از این صداقت که به صورت طنز آینده فیلم را تصویر کردند.»

توئیتر سید محمود رضوی

توئیتر سید محمود رضوی


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: توئیتر سید محمود رضوی