حادثه تلخی که باعث مرگ دختر روتی آن میلز بازیگر برنده تونی شد
روتی آن مایلز بازیگر برنده جایزه تونی در اثر تصادف با اتومبیل مجروح شد و دختر کوچکش را در این تصادف از دست داد.

تصادف وحشتناک روتی آن میلز

روتی آن میلز بازیگر برادوی دوشنبه پس از تصادف با اتومبیل که منجر به کشته شدن دختر ۴ ساله‌اش شد، در بیمارستان بستری شده است. وضعیت مایلز که هفت ماهه باردار هم بود، روز سه‌شنبه با ثبات اعلام شد. مایلز و دخترش ساعت یک بعدازظهر در حال برگشتن از برنامه‌ای که در کلیسا برگزار شد، بودند که با اتومبیلی که از کنترل خارج شد و از چراغ ‌قرمز عبور کرد تصادف کردند.

دوست مایلز که در این حادثه آسیب دید نیز به بیمارستان منتقل شد و اکنون از شرایط باثباتی برخوردار است، اما فرزند پسر یک ساله این زن که در کالسکه بود نیز کشته شد. قربانی پنجم این تصادف مرد ۴۶ ساله‌ای بود که وی نیز مصدوم شد. این افراد در حال عبور از عرض خیابان بودند که اتومبیل به آنها زد.

راننده اتومبیل خطاکار ادعا کرده از بیماری صرع رنج می‌برد و چیزی از تصادف به یاد نمی‌آورد. یک صفحه برای حمایت از این بازیگر در اینترنت دایر شده که در یک روزی که از شروع به کار آن می‌گذرد بیش از ۷۴ هزار دلار پول برای کمک به آسیب دیدگان جمع آوری شده است.

مایلز بازیگر و خواننده ۳۴ ساله که از مادری کره‌ای متولد شده، یک جایزه تونی برای ایفای نقشش در نمایش «من و شاه» در سال ۲۰۱۵ کسب کرده است. ماه پیش او در نمایش موزیکال «شطرنج» روی صحنه رفت که با اقبال زیادی روبه رو شد. وی سال ۲۰۱۶ نیز در نمایش «آمریکایی‌ها» ظاهر شده بود.

این رویداد با ابراز همدردی جوامع تئاتری همراه شد و از وی به عنوان زنی مهربان با استعدادهای باورنکردنی یاد شد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com