واکنش تند و تهدید کتایون ریاحی به عدم پخش برنامه اش در دورهمی
شب گذشته به مناسبت روز زن کتایون ریاحی و حامد همایون میهمانان برنامه دورهمی بودند که این ویژه برنامه از شبکه نسیم پخش نشد. کتایون ریاحی در این باره پستی تهدیدآمیز را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

دورهمی کتایون ریاحی امشب هم پخش نمی شود

اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در رابطه با عدم پخش برنامه دورهمی که کتایون ریاحی میهمان برنامه بود گفت:

ویژه برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت، به پخش نرسید و هنوز هم برطرف نشده است. این قسمت از برنامه دورهمی امشب پخش نخواهد شد و به روزهای آینده موکول می شود. احتمال می رود امشب برنامه دورهمی با حضور پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر به روی آنتن برود‌.

در ادامه پستی که کتایون ریاحی در صفحه شخصی اش منتشر کرد را می خوانید:

با عرض سلام و احترام
اینجانب کتایون ریاحی از طریق این پیام مکتوب رسما به شما اعلام می دارم به هیچ عنوان با پخش قسمت مربوط به خود در برنامه ی دورهمی در ساعات بازپخش و تکرار این برنامه از شبکه نسیم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خود را از طریق مراجع ذی صلاح و قانون پیگیری خواهم کرد. مگر این که در ساعت عرف و معمول برنامه، همچون روال همیشگی، پخش و در ساعات مقرر تکرار، بازپخش شود.
لذا با توجه به عدم پاسخگویی آقایان مسئول در برنامه از جمله تهیه کننده، کارگردان، مجری و مدیر شبکه و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبت مبارک این روز و نیت خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هر گونه اعمال نظر و انجام امری غیر از این خواسته ی به حق، به منزله ی حقنه اجحاف به میهمان برنامه تلقی خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد. امید است پیش از این ها شاهد رفتار حرفه ایی در برنامه ایی با این میزان مخاطب باشیم. رسانه ی ملی جای آزمون و خطای مدیریت نیست... صدای یک ملت است. نبرید از بن، نفس ها را...


پست منتشر شده در صفحه کتایون ریاحی به عدم پخش برنامه اش در دورهمی

پست منتشر شده در صفحه کتایون ریاحی به عدم پخش برنامه اش در دورهمی

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/cultural
منابع: صفحه شخصی کتایون ریاحی/yjc.ir