حمله تند امیر آقایی به شهردار ارومیه با جملاتی شجاعانه + عکس
شهردار ارومیه در اقدامی غیر منطقی خانه زنی سالمند و فرزندان معلولش را در آستانه ی سالِ نو تخریب كرد. امیر آقایی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود به شهردار گفت ما منتظر پاسخ درست و محکمه پسند خواهیم بود.

ما كمپین جمع آوری كمك نمی سازیم 

امیر آقایی در اینستاگرام خود با انتشار عکسی چنین نوشت:
شهردار ارومیه در اقدامی غیر منطقی خانه زنی سالمند و فرزندان معلولش را در آستانه ی سالِ نو تخریب كرد!! آفرین بر قانونمداری ات جناب آقايِ حضرت پور! تو واقعا با همه ی متخلفین اینگونه ای یا چون این پیرزن بی كَس و كار بود زورت را نشانش دادی؟باورت شده گویا آن میزی كه چند صباحی به امانت پشتش نشسته ای. گیریم كه اصلا خانه ی این پیرزن غیر قانونی ساخته شده بود، تو چه كردی برايِ آنها؟ خانه ساختی؟ تحت حمایت قرار دادی؟؟ كمكشان كردی تا جایی اسكان بیابند و بعد سقفشان را خراب كنی؟
حتی یكبار از ایادی ات پرسیدی كه وقتی دست و پايِ پیرزن را گرفته بودند، آن ها را به كدام دین و به كدام پیامبر سوگند داده تا سقفشان در آستانه ی سال نو بر سر فرزندان معلولش خراب نكنند؟ چگونه میخواهی سال را نو كنی و آسوده در كنار خانواده ات باشی، وقتی خانواده ای را بی سقف كرده ای؟ من و همشهریانم كمپین جمع آوری كمك نمی سازیم چون موظفی خانه ای برایشان فراهم كنی، ما منتظر پاسخی درست و محكمه پسند خواهیم بود.

پست امیر آقایی در واکنش به تخریب منزل پیرزن توسط شهردار ارومیه

پست امیر آقایی در واکنش به تخریب منزل پیرزن توسط شهردار ارومیه

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی امیر آقایی