دیدار نوروزی شخصیت های سیاسی در منزل پیشکسوتان هنر + تصاویر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی با برخی از هنرمندان پیشکسوت دیدار و گفتگویی داشت. همچنین معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای نمایشی با علی نصیریان دیدار کردند.

علی نصیریان : امیدواریم بسترها و فضاهای مناسب‌تری برای فرهنگ و هنر فراهم شود

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد با جمشید مشایخی و احترام برومند

سیدعباس صالحی ابتدا با حضور در منزل جمشید مشایخی سال نو را به وی تبریک گفت و برای این پیشکسوت که پیام روز ملی هنرهای نمایشی را در سال جاری نوشته است، آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

در ادامه صالحی با حضور در منزل احترام برومند با تبریک سال نو به وی برای مرحوم داود رشیدی طلب آمرزش کرد.

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد با هنرمندان پیشکسوت

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد با هنرمندان پیشکسوت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر جمع آوری و انتشار خاطرات و مستندات باقی مانده از داود رشیدی تاکید کرد. صالحی همچنین آغاز سال جدید و روز تئاتر را به رضا بابک که در این دیدار حاضر بود، تبریک گفت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان برنامه های خود در روز ملی هنرهای نمایشی با حضور در تالار سنگلج به تماشای نمایش جعفر خان از فرنگ برگشته به کارگردانی رحمت امینی نشست.

دیدار نوروزی معاون هنری وزارت ارشاد با علی نصیریان

سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری و شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی عصر چهارشنبه هشتم فروردین ماه با حضور در منزل علی نصیریان؛ نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و گفتوگو کردند و سال نو را به این هنرمند تبریک گفتند. در این دیدار داریوش مودبیان؛ مترجم و کارگردان تئاتر نیز حضور داشت.

دیدار نوروزی معاون هنری وزارت ارشاد با علی نصیریان

دیدار نوروزی معاون هنری وزارت ارشاد با علی نصیریان

علی نصیریان در این دیدار گفت:
تئاتر در این سال‌ها از نظر کمی و تعداد مخاطبان رشد داشته است و امیدواریم بسترها و فضاهای مناسب‌تری برای فرهنگ و هنر فراهم شود.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir/cinemacinema.ir