رضا عطاران: بعد از نمایش فیلم مصادره با خانمم و عروسم در خدمت شما خواهیم بود !
روز گذشته مراسم اکران مردمی فیلم مصادره با حضور رضا عطاران, مهران احمدی, امیرصدرا حقانی و نیز دو بازیگر زن ارمنستانی, میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان در پردیس سینمایی شهرک برگزار گردید.

آنچه در اکران مردمی فیلم مصادره در پردیس سینمایی شهرک گذشت

روز گذشته مهران احمدی, رضا عطاران, امیرصدرا حقانی و نیز دو بازیگر زن ارمنستانی میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان در کنار مردم در چند سانس متوالی به تماشای فیلم مصادره نشستند.

پیش از اکران فیلم مهران احمدی و رضا عطاران در کنار مردم حضور یافتند و چند کلمه ای با آن ها صحبت کردند.

مهران احمدی گفت:
خیلی خوشحالم که در این فضای صمیمی و جمع و جور در کنارتان هستم از شما متشکرم, امیدوارم همه تان روزی کارگردان شوید و فیلم اولتان را بسازید تا بدانید که ساخت اولین فیلم چه لذتی دارد اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان معرفی کنید اگر هم دوستش نداشتید به دشمنان تان.

رضا عطاران نیز پس از سلام و احوالپرسی با مردم افزود:
من بعد از فیلم با خانمم و عروسم دوباره کنار شما خواهیم بود. البته خانم و عروسم در فیلم مصادره میلنا نقش همسرم را داشت  و  الیسا در آینده عروسم میشد.

پس از اکران فیلم دو بازیگر زن ارمنستانی نیز در کنار مهران احمدی و رضا عطاران با مردم صحبت کردند.

اکران مردمی مصادره با حضور میلنا و آلیسا

اکران مردمی مصادره با حضور میلنا و آلیسا

آلیسا میلکستیان گفت:
سلام ایران از بودن در کنارتان خوشحالم, و از حضورتان ممنونم و از بابت دعوت برای حضور در فیلم مصادره تشکر مینمایم.  ایرانی ها حس خوبی از انسانیت و محبت همراه خود دارند و با اینکه فارسی متوجه نمی شوم اما با تمام وجودم محبت آنها را در نخستین مواجه ام با مردم در پردیس «شهرک» درک کرده ام.

ملینا واردانیان نیز از حضور مردم تشکر نمود و سال نو را به مردم ایران تبریک گفت , و در ادامه افزود:

خیلی هیجان زده هستم که فیلم «مصادره» را برای اولین بار با مردم ایران دیدم. فیلم «مصادره» سخت بود اما با گروه خوبی همراه بودم که بسیار با من همراهی کردند و کمک کردند به نقش خودم در فیلم برسم و افتخار می کنم با یک گروه ایرانی در یک فیلم ایرانی همراه بودم.
 

رضا عطاران نیز در ادامه صحبت های این دو بازیگر با همان ته مایه طنز همیشگی اش گفت:

  Hello iran امیدوارم در سال جدید همه مشکلات حل بشود دلار بشود سیصد تومن.

مهران احمدی نیز توضیحات بیشتری برای معرفی دو بازیگر زن ارمنستانی داد و گفت:

 میلنا دانش آموخته رشته بازیگری در ایتالیاست و آلیسا نیز از بهترین بازیگران ارمنستان است آن ها از بین چندین بازیگر خوب انتخاب شده اند.

امیرصدرا حقانی بازیگر خردسال که ایفاگر نقش زکریا در دوران کودکی بود گفت:

اگر فیلم بد بود همش تقصیر من است.

اکران مردمی مصادره با حضور میلنا و آلیسا در پردیس شهرک

اکران مردمی مصادره با حضور میلنا و آلیسا در پردیس شهرک

یکی از اتفاق های  جالب در اکران مردمی فیلم «مصادره» در پردیس سینمایی «شهرک» حضور یک برادر و خواهر ایلامی بود که از ایلام برای دیدن رضا عطاران به سینما آمده بودند که این حضور با استقبال گرم عوامل و به خصوص رضا عطاران مواجه شد و در نهایت این خانواده هموطن در یک قاب با عطاران عکس یادگاری گرفتند.

به دلیل استقبال از نمایش فیلم «مصادره» در 5 سانس و همچنین به پاس احترام به مخاطبان امیرپدرام علیزاده مدیر و مالک پردیس سینمایی «شهرک» دو دستگاه گوشی تلفن همراه به دو نفر از تماشاگر که در 5 سانس این فیلم را به دیده اند هدیه کرد. به این ترتیب که بینندگان فیلم در هر سانس اسم و شماره تلفن خود را پشت بلیت هایی که تهیه کرده بودند نوشتند و در صندوق قرعه کشی انداختند و در سانس پایانی این فیلم دو بازیگر ارمنستانی «مصادره» به قید قرعه اسامی دو تماشاگر برگزیده را اعلام کردند.  


گزارش: پگاه ماسوری


اگر می خواهید بیشتر بدانید : مهران احمدی: مصادره داستان فردی ست که هویتش را به زور از وی گرفته اند

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ