تولدی فرزندی تازه در سالروز تاسیس رادیو
همزمان با روز تاسیس رادیو ، آیین راه اندازی رادیو کتاب با حضور اکثر رادیویی ها برگزار می شود.

از آیین افتتاح رادیو کتاب تا گردهمایی رادیویی ها در ارسباران

آیین افتتاح رادیو کتاب همزمان بار روز ملی رادیو با حضور اکثر هنرمندان عرصه صدا در چهارم اردیبهشت 97 برگزار می گردد.

به گفته سحر جولایی یکی از تهیه کنندگان رادیو، در این مراسم اکثر هنرمندان رادیو از پیشکسوتان گرفته تا صداپیشه گان جوان حضور دارند.در این مراسم از برخی هنرمندان تقدیر به عمل خواهد آمد. این برنامه از ساعت 10 تا 12 صبح اجرا خواهد شد.

البته همزمان با این مراسم دکتر شاه آبادی نیز در مراسم گردهمایی رادیویی ها در فرهنگسرای ارسباران از ساعت 19 تا 21 حضور خواهند یافت.

این شبکه رادیویی از اول اردیبهشت ماه ساعت ۶ صبح بر روی طول موج اف‌ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز فعالیت خود را با مدیریت نیلوفر زندیان آغاز می‌کند و مراسم افتتاح رسمی رادیو کتاب در روز سه شنبه (۴ اردیبهشت ماه) و همزمان با سالروز تأسیس رادیو در ایران برگزار می شود.

خوانش کتاب در دو قالب روایی و اجرای نمایشی که با اجرای خوب هنرمندان و صدا پیشگان رادیو با هدف انتقال احساس و جذابیت بهتر و بیشتر برای شنونده، تنوع در موضوع داستان‌ها و ژانرهای متفاوت در رمان‌ها، دسترسی و دریافت رایگان و آسان به تمامی کتاب‌های گویا و همچنین غنابخشیدن به محتوای کتاب ها، از مهم ترین امکاناتی است که مخاطبان و کاربران از آن بهره مند خواهند شد.
 

تکمیلی:

 مراسم افتتاح رادیو کتاب به رسم اولین افتتاح رادیو راس ۱۰ صبح آغاز گردید. دکتر غلامعلی حدادعادل و دکتر محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد از جمله چهره های سیاسی حاضر در این مراسم بودند.

دکتر غلامعلی حدادعادل در این مراسم بر لزوم خوانش  بیشتر گلستان سعدی و آموزش آن در مدارس تاکید بسیار نمود.



تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ