از انصراف های پی در پی کارگردانان خوب بد جلف تا حضور حامد بهداد در این سریال
سعید آقاخانی نیز از کارگردانی سریال خوب بد جلف انصراف داد. حامد کمیلی به جمع بازیگران سریال خوب بد جلف پیوست.

حامد کمیلی بازیگر سریال خوب بد جلف شد

سازندگان «خوب بد جلف» که از اواخر سال گذشته پیش تولید نسخه سریال این فیلم پرفروش را آغاز کرده اند، با حامد کمیلی برای بازی در مجموعه مذکور به توافق رسیدند. او آخرین بار دو سال پیش با سریال «نفس گرم» (محمد مهدی عسگرپور) در تلویزیون دیده شد. اخیراً نیز سعید آقاخانی بنا به دلایل نامشخصی از کارگردان این سریال انصراف داده بود تا گروه به دنبال یافتن جایگزین او باشند. پیش از سعید آقاخانی, بهروز افخمی از کارگردانی سریال خوب بد جلف انصراف داده بود. پیش از این بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی و حمید فرخ نژاد، سه بازیگر اصلی نسخه سینمایی در این سریال قطعی شده بود. شنیده می شود روند انتخاب بازیگران این سریال با خللی مواجه شده است. گویا برخی از چهره های سرشناس کمدی که برای بازی در این سریال با آنان تماس گرفته شده، حاضر نیستند در مجموعه ای که یک فوتبالیست سابق، امتیاز نقش اول آنرا در اختیار دارد، بازی کنند! هر چند نمی توان زحمات جمشیدی را برای شناخته شدن به عنوان یک بازیگر در سالهای اخیر نادیده گرفت.

محسن چگینی که تهیه کنندگی سینما را در کنار عبدا… اسکندری در فیلم «خوب بد جلف» هم تجربه کرد، تهیه این سریال را برعهده دارد. او سال گذشته سریال «گسل» (علیرضا بذرافشان) را روی آنتن شبکه یک داشت که به عنوان طنزی در نیامده و ضعیف از سوی رسانه ها و مردم با استقبال خوبی مواجه نشد. با این حال شنیده می شد که او قصد دارد سری دوم «گسل» را نیز تهیه کند که ظاهراً مورد موافقت تلویزیون قرار نگرفت.

گویا سازندگان سریال «خوب بد جلف» در تلاش هستند تا آنرا برای پخش در تلویزیون یا توزیع در شبکه ویدئویی در نوروز سال آینده یا نیمه دوم امسال آماده کنند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir