همکاری جدید برادران قاسم خانی با مدیری ؟! + عکس آشتی کنان
مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله شب گذشته, در صفحه شخصی شان, عکسی جمعی که در آن بوی آشتی برادران قاسم خانی و مدیری به مشام میرسید منتشر نمودند.

خبری در راه است؟

شب گذشته مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله عکس زیر را در صفحه شخصی شان منتشر نمودند.

آشتی برادران قاسم خانی با مهران مدیری

آشتی برادران قاسم خانی با مهران مدیری

مهراب قاسم خانی در توضیح عکس بالا نوشت: بدون شرح!

و امیر مهدی ژوله نوشت: خبری در راه است؟

مهران مدیری و برادران قاسم خانی, در سال های دور, در ساخت و تولید آثار بسیار موفق و پر مخاطبی با هم همکاری داشته اند. اما این همکاری از جایی کمرنگ و در سال های اخیر به طور کامل قطع شده بود.

سه سال پیش, در آغاز تولید مجموعه دورهمی, مهراب قاسم خانی در کسوت کارگردان و مهران مدیری, به عنوان مجری حضور داشتند. اما پس از گذشت زمانی کوتاه از پخش مجموعه, صدا و سیما مهراب قاسم خانی را مجبور به کناره گیری نمود و کارگردانی دورهمی را مدیری بر عهده گرفت.

البته پیش از این ماجرا پیمان قاسم خانی, در مصاحبه ای گفته بود, دیگر حتی شماره مهران مدیری را نیز ندارد, و به هیچ عنوان علاقه ای به همکاری مجدد با تلویزیون ندارد. پس از این مصاحبه نیز مصاحبه های دیگری از هر دو برادر قاسم خانی منتشر شد, که نشان می داد آن ها از مهران مدیری گلایه مند هستند. اما اکنون پس از مدت‌ها قطع ارتباط پیمان و مهراب قاسم‌خانی با مهران مدیری، با انتشار این عکس در اینستاگرام مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله, زمزمه‌هایی مبنی همکاری مشترک این هنرمندان به گوش می‌رسد, که با استقبال گرم کاربران فضای مجازی همراه شد.


نویسنده: پگاه ماسوری

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ