صحنه خارق العاده ای کیت وینسلت خلق نمود
جیمز کامرون، کارگردان صاحب نام هالیوود در خصوص ساخت قسمت های 2 و 3 آواتار توضیحاتی ارائه می دهد و همچنین نکاتی درباره حضور شگفت انگیز کیت وینسلت بیان می کند.

آواتار راوی صحنه هایی که هرگز دیده نشده!

جیمز کامرون کارگردان «آواتار» در حالی که اعلام کرد فیلمبرداری دو قسمت بعدی یعنی «آواتار» ۲ و ۳ هنوز به پایان نرسیده، گفت:

برخی از سکانس‌ها کامل شده است. وی همچنین فاش کرد که بخش‌های مربوط به حضور زویی سالدانا بازیگر نقش اصلی زن این فیلم در قسمت‌های دوم و سوم که قرار است سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اکران شود، به پایان رسیده است.

این کارگردان هنوز در حال فیلمبرداری قسمت‌های ۲ و ۳ این فیلم است و در عین حال ‌گفت این قسمت‌ها دارای بخش‌هایی است که هرگز مانند آنها دیده نشده و داستانشان زیر آب می‌گذرد. با توجه به این جنبه از دو فیلم بعدی، کامرون تاخیر ساخت دنباله‌ها را به یک سال و نیم کار کردن روی این مساله نسبت داد که صرف بررسی این شد که چطور می‌توانند از تکنولوژی فیلمبرداری زیر آب بهره ببرند. مخارج مرتبط با این امر نیز از مشکلات پیش روی بود. در یکی از صحنه‌ها کیت وینسلت مجبور بود زیر آب نفسش را برای مدت خارق‌العاده ۷ دقیقه در سینه حبس کند و این کاری بود که این بازیگر برنده جایزه اسکار با موفقیت انجام داد.

کامرون با فیلم‌های «ورطه» در سال ۱۹۸۹ و «تایتانیک» که در کارنامه دارد نشان داده با دنیای آب بیگانه نیست ولی در عین حال پیش تر گفته بود که این ادامه‌ها می‌توانند چالش‌برانگیزترین بخش‌هایی باشند که وی تاکنون ساخته است.

وی گفت:
در واقع وقتی آب را به مشکلات دیگر ساخت فیلم اضافه کنی انگار داری کار را ۱۰ برابر سخت‌تر می‌کنی. به همین دلیل ما تقریبا بیش از یک سال و نیم را صرف این کردیم که ببینیم چگونه باید بخش‌های زیر آب را بسازیم. این در حالی است که بخش‌های اصلی زیر آب در دنباله‌های ۴ و ۵ رخ می‌دهد که قرار است ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ اکران شوند.

وینسلت سال پیش به گروه بازیگران این فیلم شامل سم وورتینگتون، سیگورنی ویویر و استفن لانگ پیوست.
چندی پیش اخباری مبنی بر این منتشر شد که بودجه‌ای یک میلیارد دلاری برای ساخت این دنباله‌ها مورد نیاز است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: moviemag.ir