از خبر فوت یک روزنامه نگار پیشکسوت تا وضعیت جمشید مشایخی و عمو قناد در بیمارستان
هفته گذشته دو هنرمند در بیمارستان بستری شدند و اسد  اسماعیلی فعال رسانه ای درگذشت.

عناوین داغ هفته گذشته


مجید قناد


مجید قناد مجری برنامه های کودک  درباره عمل جراحی قلبش اظهار کرد:

به تازگی فهمیدم یکی از رگ های قلبم مسدود شده است که در یک عمل جراحی آنژیو کردم و گرفتگی رگ قلبم را باز کردند. برای این عمل جراحی در بیمارستان امید بستری شدم که عمل انجام شد و اکنون خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و امروز ۳۰ خرداد نیز از بیمارستان مرخص می شوم.


قناد در پایان در واکنش به اینکه عده ای درباره برنامه های کودک از وی سوال می کنند، اظهار کرد:

به این افراد بگویید اگر عموقناد خوب شود، مسئولان به کودکان عنایت داشته باشند و تلویزیون هم به این حوزه توجه کند می توانم دوباره برنامه بسازم. برنامه های کودک اسپانسر ندارند و از این منظر باید منتظر ماند تا یک اسپانسر پیدا شود و بتوانیم برای بچه ها برنامه بسازیم. 
فرزند جمشید مشایخی درباره وضعیت جسمانی پدرش بیان کرد که پدرش از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است و تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می شود.

جمشید مشایخی


سام مشایخی با اشاره به وضعیت پدر خود جمشید مشایخی که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است، گفت:

خدا را شکر حال پدر خوب است و روند درمانی خود را طی می کند. ایشان از بخش مراقبت های ویژه خارج شده و از وضعیت عمومی خوبی در تکلم و ... برخوردار است.

مشایخی درباره ترخیص از بیمارستان نیز گفت:
احتمالا تا یکی دو روز آینده پدر می تواند از بیمارستان مرخص شود.

اسد اسماعیلی

مراسم تشییع مرحوم اسد اسماعیلی استاد دانشگاه و فعال رسانه ای فردا، شنبه ساعت ١٧ از مجتمع فرهنگی هنری رضوی شهرستان راور کرمان برگزار می شود.

مرحوم اسد اسماعیلی بهمن ۱۳۵۹ تا پایان اسفند ۱۳۶۴ با عناوین گوینده خبر رادیو و تلویزیون و بویژه mc خبر تلویزیون شبکه اول و سردبیر خبر شبکه دوم تلویزیون با صدا و سیما همکاری داشت. او  در سال‌های ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ دو جایزه بین الملی بهترین گویندگی خبر را در سئول دریافت کرد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehnews.com/isna.ir