حرف های زیبای نگار مقدم پس از دریافت جایزه شانگهای + عکس
نگار مقدم که برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌ شانگهای شده است، جایزه‌اش را به مادرش تقدیم کرد.

ممنون از اینکه به من باور داشتید

نگار مقدم، بازیگر جوان «درساژ»، شامگاه اول تیر توانست در اختتامیه بخش رقابتی «استعدادهای جدید آسیایی» در بیست و یکمین جشنواره شانگهای، جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند. «درساژ» اولین تجربه بازی نگار مقدم است.

سمیرا برادری، پویا بادکوبه و نگار مقدم در این مراسم حضور داشتند.

مقدم پس از دریافت جایزه خود، با تشکر از تمام کسانی که او را باور و حمایت کرده‌اند، گفت:

«اگر کسی آرزو کند، جهان به او کمک می‌کند تا به آن رویا برسد و از آن روز همه‌چیز تغییر می‌کند (پائولو کوئلو). برای من هم همینطور بود، من رویا بافتن را شروع کردم. بعد از تشکر از مادرم، باید از دیگرانی که در این مسیر کمک کردند تا رویای من به حقیقت بپیوندد، تشکر کنم؛ به خصوص پویا بادکوبه، مرتضی فرشباف و حامد رجبی. می‌خواهم این جایزه را با مادرم و بهترین دوستم که همیشه من را حمایت کردند، تقسیم کنم. ممنون از اینکه به من باور داشتید.»

, نگار مقدم, عکس نگار مقدم, نگار مقدم در جشنواره شانگهای

نگار مقدم در جشنواره شانگهای

«درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه‌کنندگی سمیرا برادری و روح‌اله برادری تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی به نمایش درآمده است و پیش از این، جایزه هیات داوران را بخش نسل جشنواره برلین به دست آورده بود.

«درساژ» داستان دختر ١٦ ساله‌ایست که در دو راهی ایستاده است. این فیلم فضای متفاوت و جدیدی را درباره شکل ارتباطات، مشکلات و شرایط نوجوانان امروزی جامعه به تصویری می‌کشد.

بازیگران فیلم درساژ:

  • نگار مقدم
  • علی مصفا
  • شبنم مقدمی
  • هوشنگ توکلی
  • علیرضا ثانی‌فر
  • علیرضا آقاخانی

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir