بعدازظهر سگی سگی» براساس فیلمنامه‌ای از كیایی داستان یك فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مكانیك است كه در صنعت خودروسازی طرح‌هایی ارائه كرده، اما كسی به او بها نمی‌دهد. او برای اینكه حرف خود را به گوش...

به گزارش فارس،  «بهاره رهنما» و «غلامحسین لطفی» برای حضور در فیلم «بعدازظهر سگی‌سگی» به كارگردانی مصطفی كیایی قطعی شدند.
 «مصطفی كیایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: از بازیگران اصلی زن فیلم، «بهاره رهنما» قطعی شدند و به زودی سه بازیگر زن دیگر فیلم را انتخاب می‌كنیم.«غلامحسین لطفی» نیز به جمع بازیگران افزوده شدند.
كیایی به فارس درباره حضور رضا عطاران گفت: فیلمبرداری كار 15 تا 20 آبان ماه آغاز خواهد شد و رضا عطاران به دلیل اینكه پروژه دیگری (از ما بهتران) را هم دارند، كمی بعد به گروه می‌پیوندد. ظرف چند روز آینده عوامل فنی این فیلم تكمیل می‌شوند.
براساس این گزارش، رضا رخشان(مدیر فیلمبرداری)، مهری شیرازی(طراح گریم)، عباس حقیقی(مجری طرح)، هومن خواجه‌نوری(دستیار اول كارگردان)، سعید دلیری(جانشین تولید) در این پروژه حضور دارند.
«بعدازظهر سگی سگی» براساس فیلمنامه‌ای از كیایی داستان یك فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مكانیك است كه در صنعت خودروسازی طرح‌هایی ارائه كرده، اما كسی به او بها نمی‌دهد. او برای اینكه حرف خود را به گوش مسئولان برساند، بازی خطرناكی را آغاز می‌كند كه منجر به گروگانگیری می‌شود.
این فیلم به تهیه‌كنندگی فتح‌الله جعفری‌جوزانی برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده می‌شود و
كیایی سازنده مجموعه‌های تلویزیونی گردش علمی، جریان 220 و فیلم‌های كوتاه سیاه و سفید، عنكبوت و انتخاب است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com