شمارش معكوس نهایی برای مشخص شدن وضعیت فروش سه فیلم پر سر و صدای هندی در جدول گیشه نمایش سینماهای این كشور آسیایی آغاز شد...
 
به گزارش فارس، صنعت سینمای هند از یك ماه قبل اعلام كرده بود كه فیلم‌های «آبی»، «بهترین آرزوها» و «من و خانم كانا» را همزمان با جشن دیوالی در هند اكران عمومی خواهد كرد.
تماشاگران سینما هم درانتظار اكران عمومی این فیلم‌های پر سر و صدا بوده‌اند. اكنون تحلیلگران اقتصادی سینما براین باورند كه باید منتظر بود و دید نوع استقبال تماشاگران از این فیلم‌ها چگونه خواهد بود. این فیلم‌ها امروز در سینماهای هند نمایش عمومی خود را آغاز كردند. نكته جالب اینجاست كه هر سه فیلم در تعداد زیادی سالن سینما در سراسر خاك هند به روی پرده رفته‌اند.
سؤالی كه تحلیلگران سینمایی مطرح می‌كنند، این است كه كدام یك از این فیلم‌ها می‌تواند صدرنشین جدول گیشه نمایش شده و فروش بیشتری در مقایسه با دو فیلم دیگر داشته باشد.
سه فیلم جدید جدول گیشه نمایش سینماهای هند در ژانرهای مختلفی تهیه شده‌اند. «آبی» یك اكشن دلهره‌آور و ماجراجویانه است كه یك دوجین از بازیگران مطرح در آن ایفای نقش كرده‌اند.
«سانجی دات»، «آكشی كومار»، «لارادوتا»، «كاترینا كایف»، «زاید خان» و «سونیل شتی» بازیگران این فیلم هستند.
«بهترین آرزوها» یك كمدی جوان پسند است كه «سانجی دات»، «آجی دیوگان»، «بیپاشا باسو» و «فردین خان» در آن ایفای نقش كرده‌اند.
«من و خانم كانا» هم یك كمدی رومانتیك خانوادگی است و «سلمان خان» و «كارینا كاپور» نقش‌های اصلی آن را بازی كرده‌اند.
اهالی صنعت سینمای هند می‌گویند با آنكه هر سه فیلم جزو كارهای مطرح و پربازیگر سینما هستند، ولی هر یك از آنها در ژانرهای متفاوتی ساخته شده‌اند و به همین دلیل می‌توانند تماشاگران مختلف را جذب خود كنند و به احتمال زیاد، هیچ یك مانعی برای استقبال تماشاگران از فیلم‌های دیگر نخواهد بود.
فیلم‌های پر سر و صدای جشن دیوالی در شرایطی در هند اكران عمومی شده‌اند كه طی یك ماه قبل تماشاگران استقبال خوبی از دو فیلم «بیدار شو سید» و «تحت تعقیب: زنده یا مرده» كرده و آنها را تبدیل به كارهایی پرفروش كرده‌اند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com