این دهکده به زعم بسیاری از مردم انگلستان جن زده ترین دهکده انگلستان است و از این رو بسیاری از علاقمندان به فیلمها و داستانهای وحشتناک هر ساله...
 
در هفته اینده جشن هالووین در اکثرشهرها و کشورهای جهان برگزار خواهد شد اما برگزاری جشن در یکی از دهکده های انگلستان ممنوع اعلام شده است.
این دهکده به زعم بسیاری از مردم انگلستان جن زده ترین دهکده انگلستان است و از این رو بسیاری از علاقمندان به فیلمها و داستانهای وحشتناک هر ساله به این دهکده هجوم می آورند که موجب ترافیک شدید در شهر و ناامنی شده است.
وجود حداقل 12 روح دراین دهکده به اثبات رسیده است که از آن جمله می تواند به روح مدیر مدرسه در قرن نوزدهم، یک کشیش و یک پلیس اشاره کرد. در سالهای قبل ساکنان این دهکده سعی کردندتا از این روز به عنوان بهانه ای برای تفریح خانوادگی استفاده کنند. اما حضور عده زیادی از سایر شهرهای انگلستان در سالهای اخیر سبب شد تا امسال قوانین سفت و سختی برای تعطیلی هالووین در دهکده وضع شود.
جالب توجه است که نام وادرس دقیق این دهکده کوچک که گفته می شود فقط 800 تن سکنه دارد در اخبار رسانه های مختلف انگلستان دیده نمی شود تا انتشار خبر موجب هجوم مردم به دهکده نشود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir