زیبا بروفه با اعلام اینكه یك سری افراد سودجو باعث شدند تا از سینما دور باشم گفت: خوشبختانه هم اكنون...

به گزارش فارس، زیبا بروفه با اعلام اینكه یك سری افراد سودجو باعث شدند تا از سینما دور باشم گفت:خوشبختانه هم اكنون این بحران را سپری كردم و هیچ منع قانونی برای فعالیت در سینما و تلویزیون ندارم.
 این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام این مطلب گفت: از ابتدا نیز مشكلی برای كار نداشته‌ام اما مشكلی كه سودجویان به وجود آوردند باعث شد چند سال یك بحران روحی را سپری كنم و به همین دلیل سعی كردم كمتر در عرصه سینما و تلویزیون حضور داشته باشم اما اكنون این بحران روحی را سپری كردم و به تازگی با حضور در فیلم‌های تلویزیونی دوباره به عرصه بازیگری بازگشته‌ام.
بروفه خاطرنشان كرد: در مدت اخیر در دو كار مناسبتی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) بازی كردم كه یكی از آنها روز جمعه با نام «من و تو» از شبكه2 پخش شد و كار دیگری نیز آماده پخش دارم به نام «هشت» كه به همراه حمیدرضا پگاه نقش اصلی آن را به عهده داریم كه به احتمال فراوان در روز عید قربان پخش خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل بحران خاصی كه سپری كردم نتوانستم در سینما حضور فعالی داشته باشم و در اوج كار خود مجبور شدم از سینما دور باشم آن هم با سوءاستفاده‌ای كه یكسری آدم سودجو در مورد زندگی خصوصی من انجام دادند ما با پایان این كابوس چند ساله در حال بررسی پیشنهادهای مختلف هستم كه به دلیل بهتر بودن پیشنهادهای تلویزیونی كار خود را با تلویزیون شروع كردم.
بروفه تاكید كرد: متاسفانه در این مدت برخی از دوستان می‌شنوند كه همچنان با این بحران مواجه هستم و یا اصلا در ایران حضور ندارم كه تمام این صحبت‌ها شایعه است و از ابتدا نیز هیچ مشكلی برای كار نداشته‌ام و صرفا عدم كار من به دلیل یك بحران شخصی بود.
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان كرد: من در یك زمان تاریخی هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌های گروهی انجام ندادم چرا كه حتی رد كردن یك پیشنهاد كاری آنقدر از سوی دوستان بزرگ می‌شد و تعابیری مختلفی از آن برداشت می‌شد كه شرایط برای هر كسی سخت می‌كند اما دوستان نمی‌دانند كه با اینگونه تعابیر غلط چه ضرر بزرگی به هنرمندان وارد می‌كنند و این موضوع اصلا قشنگ نیست.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com