«آهسته در سکوت» داستان زن میانسالی است که در خارج از کشور زندگی می‌کند و در آستانه جدایی از همسرش به اجبار به ایران می‌آید و در این سفر دچار تحولات چشمگیر می‌شود...

به گزارش جام جم آن لاین،سه فیلم تلویزیونی "بیست سالگی"، "آهسته در سکوت" و "حراج فوری" به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری در سیمافیلم مقابل دوربین می‌روند.
 اشرفی‌زاده در این باره به مهر گفت: در حال نگارش سه فیلمنامه به نام‌های "بیست سالکی"، "آهسته در سکوت " و" حراج فوری " هستم که هر کدام بخشی از موضوع‌های متفاوت اجتماعی را به تصویر می‌کشند. این سه فیلم به سفارش سیمافیلم و به تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری به زودی کلید می‌خورند و قرار است در ابتدا "حراج فوری" ساخته شود.
کارگردان فیلم داستانی" قنداق سفید، نظرقربانی آبی" با اشاره به مضمون سه فیلم گفت: فیلم "بیست سالگی" داستان تقابل نسل‌ها میان خانواده‌ها است. "آهسته در سکوت" داستان زن میانسالی است که در خارج از کشور زندگی می‌کند و در آستانه جدایی از همسرش به اجبار به ایران می‌آید و در این سفر دچار تحولات چشمگیر می‌شود.
وی افزود: فیلم "حراج فوری" داستان زن میانسالی است که فرزندانش در خارج از کشور زندگی می‌کنند و او به دلیل تنهایی تصمیم می‌گیرد نزد فرزندانش به خارج سفر کند ولی به دلیل برخی از خاطرات و وابستگی‌هایش از تصممیمی که گرفته منصرف می‌شود.
مرجان اشرفی‌زاده تاکنون فیلم کوتاه داستانی "گذر از پنجره‌های مه آلود" ، "قنداق سفید، نظرقربانی آبی"، "بالا کنار جاده"، " کسی پشت پنجره خونی" را کارگردانی کرده است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir