این فیلم که برای نمایش در جشنواره فجر امسال آماده نمایش می شود، داستان زندگی فردی را روایت می‌کند که در یک حادثه رانندگی، دچار مرگ مغزی می‌شود. اما با یک معجزه، دوباره به زندگی برمی‌گردد...

به گزارش خراسان، دانیال حکیمی در تئاتر تلویزیونی «عیش و نیستی»، به کارگردانی «هادی مرزبان» ایفای نقش خواهد کرد. این تله تئاتر که برای پخش از شبکه چهارم سیما ساخته می شود مضمونی کمدی دارد. الهام پاوه نژاد، زهره مجابی، رضا فیاضی، محمد ابهری، رضا یزدانی و بهنام تشکر، از دیگر بازیگران «عیش و نیستی» هستند. این نمایش تلویزیونی درباره یک نویسنده است که دیگر نمی تواند بنویسد. وی در اثر فشارهای روانی، تصمیم به خودکشی می گیرد. دانیال حکیمی تا چندی پیش مجموعه تلویزیونی «شب هزار و یکم» را، در حال پخش از سیما داشت.«عیش و نیستی» در ۳ قسمت ۵۵ دقیقه ای تولید می شود.
نگار فروزنده به جمع بازیگران فیلم «شرط اول» پیوست. در این فیلم که کارگردانی آن را «سیدمسعود اطیابی» برعهده دارد، بازیگران دیگری چون اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، الناز شاکردوست، پروین قائم مقامی، امیر مهدی کیا، فرهاد بشارتی و پریا شمس حضور دارند. این فیلم که برای نمایش در جشنواره فجر امسال آماده نمایش می شود، داستان زندگی فردی را روایت می کند که در یک حادثه رانندگی، دچار مرگ مغزی می شود. اما با یک معجزه، دوباره به زندگی برمی گردد.
محمود عزیزی در فیلم تلویزیونی «چشم آفتاب» به کارگردانی «حسن لفافیان»، مقابل دوربین می رود. تصویربرداری این فیلم در شهرهای زابل، زاهدان و چابهار انجام می شود. رضا خدادادبیگی و آناهیتا ریسباف، از دیگر بازیگران این فیلم هستند. لفافیان پیش از این، فیلم های «دلواپسی»، «بر فراز مهر» و «موش و گربه» را کارگردانی کرده است.
الناز شاکردوست در فیلم سینمایی «بار دیگر مادر»، به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم، براساس طرحی از لطیفی ساخته می شود و موضوعی اجتماعی دارد. این فیلم که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می شود. لطیفی هم اکنون درگیر انتخاب دیگر بازیگران و عوامل تولید این فیلم است. وی هم چنین فیلم سینمایی «شماره ۹» را، در لبنان جلوی دوربین خواهد برد. این فیلم داستان دختری است که در فوتبال مهارت دارد و به «رونالدو» معروف است.
سعید آقاخانی بازی در فیلم سینمایی «بعدازظهر سگی سگی»، به کارگردانی «مصطفی کیانی» را به زودی آغاز می کند. در این فیلم، بازیگرانی چون رضا عطاران، مجید صالحی، بهاره رهنما، علی صادقی، مهران رجبی، فرناز رهنما، امیر نوری، مرتضی ضرابی، محسن کیایی، شیرین ایزدی و کیمیا حقیقی حضور دارند. «بعدازظهر سگی سگی» داستان یک دانش آموخته مهندسی مکانیک است که در صنعت خودروسازی، طرح هایی ارائه می کند اما کسی به او و طرح هایش بها نمی دهد.
لیندا کیانی به جمع بازیگران فیلم «ناسپاس»، به کارگردانی «حسن هدایت» پیوست. وی در نخستین تجربه بازی در یک نقش تاریخی، درگیر روابط عاطفی پسرعموهایی می شود که بی وساطت حضرت موسی(ع)، راه به جایی نمی برند. «ناسپاس» مضمونی تاریخی دارد و درباره زندگی حضرت موسی(ع) است و برای نمایش در جشنواره فجر امسال، آماده نمایش می شود. پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، محمدعلی ساربان، مجید عبدالعظمی، مجید واشقانی، خسرو دستگیر و لاله کریمی، از دیگر بازیگران «ناسپاس» هستند.
رضا شفیعی جم نقش اصلی فیلم سینمایی «دنیای پرامید»، به کارگردانی «هوشنگ درویش پور» را بازی می کند. در این فیلم که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، حضور بازیگرانی چون مهران غفوریان و سیروس گرجستانی، قطعی شده است. «دنیای پرامید» یک فیلم کمدی است که فیلم برداری آن در تهران انجام می شود. فیلم نامه این اثر، براساس قصه ای از «بهنام بروجردی» نوشته شده است.
فرهاد جم بازی در فیلم «سنگین تر از سایه» را، به پایان رساند. در این فیلم که هم اکنون در مرحله تدوین و ساخت موسیقی متن قرار دارد، مهتاج نجومی، فرداد صفاخو، شقایق احمدی و سارا اللهیاری نیز ایفای نقش کرده اند. داستان این فیلم درباره زنی است که دچار توهم شده است. او به تدریج درمی یابد که برخی توهم هایش، واقعیت دارد.
بهنوش طباطبایی نقش اول فیلم تلویزیونی «برگی بر شاخه»، به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» را بازی می کند. سهیلی زاده هم اکنون در حال انتخاب دیگر بازیگران و عوامل تولید این فیلم است. فیلم نامه این فیلم را «حجت قاسم زاده اصل» نوشته است که فضایی ذهنی دارد. «برگی بر شاخه» داستان دختری است که می تواند حوادثی را که برای خانواده اش اتفاق می افتد، پیش بینی کند. «بهنوش طباطبایی» پیش از این در مجموعه «عشق گم  شده»، با سهیلی زاده همکاری داشته است.
خاطره حاتمی بازی در مجموعه تلویزیونی «باغ شیشه ای»، به کارگردانی «مهدی مظلومی» را آغاز کرد. این مجموعه در ۴۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای و براساس فیلم نامه ای از «امیرعباس پیام» ساخته می شود. در «باغ شیشه ای» که برای پخش از شبکه دوم سیما تهیه می شود، فرامرز قریبیان، مهتاج نجومی، هومن برق نورد، محسن حسینی، نعیمه نظام دوست، شهرام قائدی و یوسف تیموری ایفای نقش دارند.
  
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com
 
مطالب پیشنهادی:
خبرهای جدید از ستاره‌های سینما!