این فیلم داستان زنی را روایت می کند که به سبب بیماری و بستری شدن در بیمارستان، مجبور می شود خواهرزاده اش را که به تازگی به ایران بازگشته است، به دست مباشرش بسپارد. در این فیلم به جز امین حیایی بازیگرانی چون...

امین حیایی نوروز ۸۹ با سینمای کمدی
امین حیایی نوروز سال آینده با فیلم «پوپک و مش ماشاءا...» جدیدترین ساخته «فرزاد موتمن»، میهمان سالن سینماهای کشور می شود. این فیلم که هم اکنون آماده نمایش می باشد، برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است. این فیلم داستان زنی را روایت می کند که به سبب بیماری و بستری شدن در بیمارستان، مجبور می شود خواهرزاده اش را که به تازگی به ایران بازگشته است، به دست مباشرش بسپارد. در این فیلم به جز امین حیایی بازیگرانی چون مهناز افشار، فرهاد آئیش، سروش صحت، مریم امیرجلالی، رابعه اسکویی و پروین میکده، ایفای نقش دارند.«پوپک و مش ماشاءا...» نخستین تجربه فرزاد موتمن در عرصه سینمای کمدی است. امین حیایی امسال با فیلم «بیداری رویاها»، در جشنواره فجر حضور داشت. وی برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. امین حیایی که هم اکنون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» سیدضیاءالدین دری است، به تازگی بازی در فیلم «سن پترزبورگ» بهروز افخمی را به پایان رسانده است.

ماه چهره خلیلی در نیمه راه پرنده باز
ماه چهره خلیلی بازی در فیلم سینمایی «پرنده باز» را، به نیمه رساند. این فیلم که کارگردانی آن را «عطاءا... سلیمانیان» برعهده دارد، از محصولات حوزه هنری است. تاکنون هفتاد درصد فیلم برداری «پرنده باز» انجام شده است و کاوه ایمانی، به طور هم زمان کار تدوین این فیلم را برعهده دارد. داستان «پرنده باز» درباره شخصیتی است که عازم سفر حج می شود اما در این سفر، با ماجراهایی عجیب درگیر می شود. حسین یاری، هوشنگ توکلی، مهران رجبی، علی اوسیوند و رضا فیاضی، از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش دارند. ماه چهره خلیلی که بازی در فیلم هایی چون «چشمان سیاه» و «تله» را در کارنامه اش به ثبت رسانده در سریال «در چشم باد» مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرده است.

هنگامه قاضیانی میهمان تلویزیون

هنگامه قاضیانی بازی در تله تئاتر «هویت» را، آغاز کرد. متن این نمایش که کارگردانی آن را «علی سرابی» برعهده دارد، توسط مشهود محسنیان براساس رمانی خارجی نوشته «جان.وین. رایت» با نام «شست وشوی مغزی» نوشته شده است. نخست قرار بود «بهنوش طباطبایی» در این تله تئاتر، ایفای نقش کند، اما با وجود تمرینات به سبب بازی در فیلم جدید «سیروس حسن پور» از بازی در این نمایش انصراف داد و هنگامه قاضیانی، جایگزین وی شد. کارگردانی تلویزیونی تله تئاتر «هویت» را «مسعود فروتن»  برعهده دارد. به جز هنگامه قاضیانی بازیگرانی چون مهدی سلطانی، سیامک صفری و مهدی پاکدل در این تله تئاتر حضور دارند.هنگامه قاضیانی که در جشنواره فجر امسال با فیلم «بیداری رویاها» حضور داشت، فیلم «طاووس های بی پر» را، در نوبت نمایش عمومی دارد. وی چند سال پیش به خاطر بازی در فیلم «به همین سادگی» رضا میرکریمی، برنده سیمرغ بلورین بازیگری شد.

فرهاد قائمیان در ابتدای راه زیگزاگ
فرهاد قائمیان در نخستین فیلم بلند «مجید توکلی»، با عنوان «زیگزاگ» ایفای نقش می کند. این فیلم داستان جوانی به نام بیژن را روایت می کند که در بنگاه معاملات ملکی کار می کند، اما به دلایلی راهی زندان می شود. محمدرضا شریفی نیا، مجید مظفری، شهره سلطانی، امیر رستمی، پرستو صالحی، بهرنگ علوی و خسرو شهریاری از دیگر بازیگران «زیگزاگ» هستند. این فیلم به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. فرهاد قائمیان امسال با فیلم «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی کیا، در جشنواره فجر حضور داشت. قرار بود وی در فیلم جدید رسول صدرعاملی با عنوان «شب و قسم به دلتنگی» بازی کند اما به دلایلی حمید فرخ نژاد جایگزین وی شد. وی ماه رمضان امسال، مجموعه تلویزیونی «نردبام آسمان» را در حال پخش از سیما داشت.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com