فیلمنامه سریال «تا رهایی» را فلورا سام نوشته است و داستان آن درباره یك چمدان حاوی قرص‌های روانگردان است كه در فرودگاه با یك چمدان دیگر سهوا عوض می‌شود. واردكنندگان این قرص‌ها یكی از...
 
به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «تا رهایی» از روز چهارشنبه 18 فروردین ماه روی آنتن شبكه یك سیما می‌رود.
 به گزارش خبرگزاری فارس، در این سریال تلویزیونی كه كارگردانی آن را «حسین تبریزی» بر عهده داشته، بازیگرانی چون سعید نیك‌پور، حسن جوهرچی، روناك یونسی و جعفر دهقان به ایفای نقش پرداخته‌اند.
بنابراین گزارش، فیلمنامه سریال «تا رهایی» را فلورا سام نوشته است و داستان آن درباره یك چمدان حاوی قرص‌های روانگردان است كه در فرودگاه با یك چمدان دیگر سهوا عوض می‌شود. واردكنندگان این قرص‌ها یكی از افراد خود را نزد صاحب چمدان می‌فرستند تا چمدان حاوی مواد را از او پس بگیرد...
از دیگر عوامل سازنده سریال می‌توان به مدیر تصویربرداری: هوشنگ غفوری، صدابردار: محمد علیزاده، آهنگساز: امید كرامتی، تدوینگر: روزبه كلباسی، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، طراح گریم: رضا رادمنش، مدیرتولید: عباس دقاقی و عكاس: فریال اوجی اشاره كرد.
سریال تلویزیونی «تا رهایی» را مجید اوجی در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبكه یك سیما تهیه ‌كرده است.
 
 
 
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com