کامرون دیاز
در طول این سفر ماجراجویانه مشخص می شود این زوج هم دقیقا همان چیزی نیستند که نشان می دهند و در شرایطی که این دو با انواع و اقسام...

«شوالیه وروز» جدیدترین محصول شركت فیلمسازی فوكس قرن بیستم برای اكران در اوایل تابستان (25 جون-4 تیر) آماده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این پروژه‌ی سینمایی در قالب كمدی اكشن و با حضور ستارگانی چون «تام‌ كروز» و «كامرون دیاز» آماده نمایش شده است.
بنابر اعلام كامینگ سون، «شوالیه و روز» تقریبا به‌شكل همزمان با آثاری چون «آغاز» اثر«كریستوفرنولان» و «سالت» اثر «فیلیپ نویس» با حضور« آنجلینا جولی» به روی پرده می‌رود.
«شوالیه و روز» به كارگردانی «جیمز منگولد» ساخته شده است.
میلنر ( تام کروز ) و جون ( کامرون دیاز ) زوجی هستند که در حال فرار از دست کسانی‌اند که قصد کشتن آنها دارند.
در عین حال، در طول این سفر ماجراجویانه مشخص می شود این زوج هم دقیقا همان چیزی نیستند که نشان می دهند و در شرایطی که این دو با انواع و اقسام خیانت‌ها و دسیسه‌ها روبرو هستند، یک سفر به دور کره زمین آنها را با شرایط زیستی خاصی آشنا می‌كند و به درك متقابل دست می یابند.
از دیگر بازیگران این پروژه‌ی سینمایی می توان به پیتر سارسگارد، ویولا دیویس، پل دانو، مگی گریس و مارك بلوكاس اشاره كرد.
كامرون دیاز 38 ساله در سال 1998 با فیلم «همه‌چیز درباره ماری» به شهرت جهانی رسید و در ادامه با فیلم‌های «آسمان وانیلی» با بازی «تام كروز» به چهره‌ای مطرح در هالیوود تبدیل شد.
دیاز متولد 30 اگوست 1972 در «سن دیدگو» جنوب كالیفرنیا است. او در 16 سالگی با فیلم «ماسك» وارد حیطه سینما شد و از جمله فیلم‌های مطرح او می‌توان به «ترس و نفرت در لاس و گاس» ،«دار و دسته‌های نیویورکی» و صداپیشگی در «شرك» اشاره كرد.
او یک بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب ، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir