الهام حمیدی
این فیلم چندی پیش در لوکیشنی واقع در لاله زار تهران، جلوی دوربین رفت. فیلم نامه «تبریز مه آلود» با مضمونی تاریخی پس از ۵ بار بازنویسی، آماده شده است. تاکنون...

رامین راستاد و یک ملاقات سینمایی
رامین راستاد در فیلم سینمایی «ملاقات» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم شامل سه اپیزود به نام های «ایستگاه آخر» به کارگردانی شاپور قریب، «ملاقات» به کارگردانی «عباس رافعی» و «چسب زخم» به کارگردانی هادی مقدم دوست می باشد. این پروژه که توسط سه کارگردان ازسه نسل متفاوت ساخته می شود، نگاهی متفاوت به مقوله زندگی و مرگ دارد. به جز رامین راستاد، ستاره اسکندری، احمد مهرانفر، مهدی فقیه، میثم یوسفی، جمال خلیلی، افسانه بایگان، سیاوش قاسمی، هوشنگ آخوندپور و ابراهیم جهانیان از دیگر بازیگران اپیزودهای مختلف فیلم «ملاقات» هستند. رامین راستاد فیلم بلاتکلیف «عصر جمعه» مونا زندی حقیقی را آماده نمایش عمومی دارد. رامین راستاد در سال های اخیر بیشتر فعالیت خود را به بازی در فیلم ها و سریال تلویزیونی، معطوف کرده است.

حمیدرضا پگاه و ماجرای ماهواره امید

حمیدرضا پگاه بازی در مجموعه تلویزیونی «یک روز قبل»، به کارگردانی «صادق کرمیار» را به نیمه رساند. گروه سازنده این سریال پس از تصویربرداری سکانس های رامسر، ادامه کار تولید «یک روز قبل» را در تهران جلوی دوربین خواهند برد. این سریال که تهیه کنندگی آن را «محسن علی اکبری» برعهده دارد، برای پخش در هفته دفاع مقدس از شبکه اول سیما تولید می شود. تدوین «یک روز قبل» توسط حسین غضنفری آغاز شده اما هنوز سازنده موسیقی متن آن، مشخص نشده است. فیلم نامه این سریال، توسط «صادق کرمیار» نوشته شده است. «یک روز قبل» درباره ماهواره «امید» و جریاناتی است که قصد جلوگیری از پرتاب این ماهواره را دارند. به جز حمیدرضا پگاه بازیگران دیگری چون سارا خوئینی ها، بهزاد خداویسی، مانی کسرائیان، علی رام نورایی، افشین نخعی، اتابک نادری، آزاده شمس، سیروس همتی، مریم صباغیان، کریم قربانی، مهسا هاشمی، وحید حیدری، امید قربانی، احترام سادات حبیبیان و سعید زارعی، در این سریال نقش آفرینی دارند. حمیدرضا پگاه فیلم «مواجهه» سعید ابراهیمی فر را آماده نمایش دارد که وضعیت اکران آن هنوز نامشخص است.

الهام حمیدی در تبریز مه آلود

الهام حمیدی در مجموعه تلویزیونی «تبریز مه آلود» به کارگردانی «محمدرضا ورزی»، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم چندی پیش در لوکیشنی واقع در لاله زار تهران، جلوی دوربین رفت. فیلم نامه «تبریز مه آلود» با مضمونی تاریخی پس از ۵ بار بازنویسی، آماده شده است. تاکنون تمام بازیگران اصلی این سریال مشخص شده اند و تنها یک بازیگر اصلی زن باقی مانده است. کارگردان (محمدرضا ورزی) برای ایفای این نقش در جست وجوی فردی است که سابقه بازیگری نداشته و چهره نباشد. «تبریز مه آلود» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای، به تهیه کنندگی «علی لدنی» برای پخش در بهمن و اسفند ماه امسال، از شبکه یک سیما آماده می شود. به جز الهام حمیدی دیگر بازیگرانی چون محمد مطیع، جمشید مشایخی، محمد صادقی، محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، امیر دژاکام، شهرام عبدلی، عنایت بخشی، ولی ا... مومنی، امیریل ارجمند و چنگیز وثوقی، در این سریال نقش آفرینی دارند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com
 
مطالب پیشنهادی:
خبرهای جدید از حسام نواب صفوی، سام درخشانی و...