داستان این فیلم درباره دو جوان شهرستانی است که برای کسب درآمد به تهران می آیند. اما بروز ماجراهایی آن ها را در موقعیت هایی عجیب و غریب قرار می دهد...

سعید نیک پور و یک خانه بی پرنده
سعید نیک پور با مجموعه تلویزیونی «خانه بی پرنده»، میهمان قاب شیشه ای می شود. کارگردانی این سریال را «کاظم معصومی» برعهده داشته است. این سریال پس از ماه مبارک رمضان، روی آنتن پخش خواهد رفت. این مجموعه تلویزیونی که «شعله شریعتی» فیلم نامه آن را نوشته است، داستان زندگی دختری را روایت می کند که در زمان جنگ تحمیلی مفقود می شود، اما وی پس از سال ها پدر و مادرش را ملاقات می کند و این ملاقات، سرآغاز ماجراهایی می شود. به جز سعید نیک پور بازیگران دیگری چون محمد حاتمی، سامیه لک، پیام اسکندری، ساقی زینتی، شهروز ابراهیمی، کاظم افرندنیا، محمد ابهری، صدرالدین حجازی، جعفر دهقان، سوگل طهماسبی و روناک یونسی، در «خانه بی پرنده» ایفای نقش کرده اند.

لیلا اوتادی با سینمای کمدی می آید

لیلا اوتادی بازی در فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط»، به کارگردانی «حسین قاسمی جامی» را به پایان رساند. این فیلم که مرحله تدوین را پشت سر گذاشته است، هم اکنون مرحله صداگذاری و میکس را پیش رو دارد. ترانه های طنز این فیلم را نیز «مجید صالحی» و «سعید آقاخانی» براساس اشعاری از «برزو نیک نژاد» خوانده اند. «پیتزا مخلوط» مضمونی کمدی، اجتماعی دارد و فیلم نامه  آن را، «برزو نیک پور» نوشته است. داستان این فیلم درباره دو جوان شهرستانی است که برای کسب درآمد به تهران می آیند. اما بروز ماجراهایی آن ها را در موقعیت هایی عجیب و غریب قرار می دهد. این فیلم خردادماه کلید خورد و فیلم برداری آن اواخر اردیبهشت به پایان رسید. به جز لیلا اوتادی بازیگران دیگری چون مجید صالحی، سعید آقاخانی، مهران غفوریان، الیزابت امینی، علی صادقی، یوسف صیادی، محسن قاضی مرادی و آتیلا پسیانی در «پیتزا مخلوط» نقش آفرینی کرده اند.

علیرضا خمسه و باز هم سینمای طنز

علیرضا خمسه در فیلم سینمایی «عوارض جانبی» به کارگردانی رامین گل سرخی جلوی دوربین رفت. این فیلم که تصویربرداری آن، هم چنان ادامه دارد، به طور هم زمان تدوین می شود. «عوارض جانبی» که مضمونی طنز و اجتماعی دارد داستان پسری را روایت می کند که عزمش را جزم کرده است، تا خود را از تنبلی و بیکاری نجات دهد. تصویربرداری «عوارض جانبی»، در تهران انجام می شود. در این فیلم به جز علیرضا خمسه دیگر بازیگرانی چون شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، نعیمه نظام دوست، شهین تسلیمی، حامد پارسا، مجید شهریاری، اسدا... یکتا، سپیده توفیقی و خشایار راد نیز حضور دارند. علیرضا خمسه فیلم های «خواب های دنباله دار» پوران درخشنده، «شکلات داغ» حامد کلاهداری و «عروسک» ابراهیم وحیدزاده را، آماده نمایش دارد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: horasannews.com