اسپارتاکوس
«اسپارتاکوس: خون و شن» داستان تغییریافته اسپارتاکوس گلادیاتور مشهور است. ماجرای این سریال سال‌ها پس از قیام اسپارتاکوس رخ می‌دهد. در اینجا نیز مردی که همسرش کشته شده به...
 
شبکه استارز اعلام کرد اندی ویتفیلد ستاره مجموعه «اسپارتاکوس: خون و شن» به دلیل نبرد با سرطان با این مجموعه خداحافظی کرد.
به گزارش خبرآنلاین، بهار امسال تولید فصل دوم این مجموعه به دلیل مشاهده علائم سرطان غدد لنفاوی در اندی ویتفیلد بازیگر نقش اسپارتاکوس به تعویق افتاده بود.
این شبکه کابلی پیشتر اعلام کرده بود بدن ویتفیلد به درمان واکنش مثبت نشان داده، اما سرطان او عود کرده است. این بازیگر بریتانیایی‌تبار در نقش گلادیاتور قهرمان فصل اول این مجموعه که بسیار موفق بود خوش درخشید.
این شبکه اعلام کرد لوسی لاولس و جان هانا نقش شخصیت‌های اصلی پیش‌درآمد شش قسمتی «اسپارتاکوس» با نام «اسپارتاکوس: خدایگان آرنا» را بازی می‌کنند. این پیش‌درآمد ژانویه سال آینده و پیش از روی آنتن رفتن فصل دوم پخش می‌شود.
ویتفیلد در بیانیه‌ای از خداحافظی با این مجموعه ابراز ناراحتی کرد و نبرد با سرطان را «یک سفر خارق‌العاده دیگر» توصیف کرد.
«اسپارتاکوس: خون و شن» داستان تغییریافته اسپارتاکوس گلادیاتور مشهور است. ماجرای این سریال سال‌ها پس از قیام اسپارتاکوس رخ می‌دهد. در اینجا نیز مردی که همسرش کشته شده به بردگی کشیده می‌شود و سپس گلادیاتور می‌شود، در پایان فصل اول این گلادیاتور علیه ارباب خود طغیان می‌کند و با یارانش به سوی روم رهسپار می‌شود.
سام رایمی کارگردان مجموعه فیلم‌های «مرده شیطانی» و «مردعنکبوتی» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی «اسپارتاکوس» است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir