محمدرضا فروتن
این سریال که درامی عاشقانه است داستان دختر و پسر جوان ساده روستایی را روایت می‌کند که با یکدیگر ازدواج می کنند. پسر پس از تلاش‌های...

چهره ها و خبرها
محمدرضا فروتن با «از یاد رفته» در اتریش
محمدرضا فروتن مشغول ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته»، به کارگردانی «فریدون حسن پور» است. تصویربرداری این سریال، هم اکنون در کشور اتریش ادامه دارد. گروه تولید در حال حاضر در کنار کلیسای سوخته واقع در اتریش، سرگرم کار هستند. «از یاد رفته» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای، برای پخش از شبکه اول سیما تهیه و تولید می شود. موسیقی این سریال را «بهزاد عبدی» در کشور اوکراین می سازد. «از یاد رفته» سال ۸۸ در روستایی در شمال کشور کلید خورد و تصویربرداری بخش های ایران آن، در تهران به پایان رسید. این سریال که درامی عاشقانه است داستان دختر و پسر جوان ساده روستایی را روایت می‌کند که با یکدیگر ازدواج می کنند. پسر پس از تلاش‌های بسیار و با حمایت های همسرش، به پزشکی چیره دست تبدیل می شود. اما پس از این موفقیت، در زندگی مشترک دچار مشکلاتی می شود. به جز محمدرضا فروتن بازیگران دیگری چون سپیده خداوردی، صادق صفایی، رضا ناجی و حوری میرمحمدی، از دیگر بازیگرانی هستند که در «از یاد رفته» ایفای نقش دارند. فروتن در فیلم هایی چون «باغ های کندلوس»، «پای پیاده»، «میزاک» و «وقتی همه خواب بودند» ایفای نقش کرده است.

ترانه علیدوستی و هرچی خدا بخواد

ترانه علیدوستی به زودی با فیلم سینمایی «هرچی خدا بخواد»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «نوید میهن دوست» برعهده داشته است، توسط «پرویز شهبازی» (کارگردان فیلم های «عیار ۱۴» و «نفس عمیق») تهیه شده است. این فیلم که به تازگی پروانه نمایش عمومی دریافت کرده ، از مضمونی اجتماعی برخوردار است. «هرچی خدا بخواد» داستان پیرمرد و پیرزنی را روایت می کند که به طرزی مرموز، در جزیره کیش جان می بازند و اجسادشان ناپدید می شود. بازماندگان آن ها برای پیدا کردن و بردن اجسادشان به جزیره می آیند. اما ناخواسته درگیر ماجراهایی عجیب می شوند. به جز ترانه علیدوستی بازیگران دیگری ازجمله رضا عطاران، حامد کمیلی، سعید آقاخانی، فرهاد اصلانی، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری و پوریا پورسرخ در «هر چی خدا بخواد» نقش آفرینی کرده اند. ترانه علیدوستی که در فیلم هایی چون «شهر زیبا»، «من ترانه پانزده سال دارم»، «کنعان» و «درباره الی» بازی کرده است، فیلم «زندگی با چشمان بسته» رسول صدرعاملی را آماده نمایش عمومی دارد. وی هم اکنون سرگرم بازی در جدیدترین فیلم «علیرضا امینی» با عنوان «انتهای خیابان هشتم» است.

امیر آقایی از ارمغان تاریکی می گوید

امیر آقایی در مجموعه تلویزیونی «ارمغان تاریکی»، به کارگردانی «جلیل سامان» ایفای نقش خواهد کرد. این سریال که برای پخش از شبکه سوم در ایام دهه فجر تولید می شود، هم اکنون مراحل تولید را پشت سر می گذارد. «ارمغان تاریکی» یک درام روانشناسانه است که حوادث و داستان های آن در بستر سیاسی شکل می گیرد و رویدادهای آن مربوط به سال های ۶۱ تا ۷۵ است. این سریال داستان جوانی به نام مجید را روایت می کند که در اوایل انقلاب، جذب یکی از سازمان های سیاسی می شود و به دلیل هوش و ذکاوت، مورد اطمینان قرار گرفته و ماموریت مهمی به وی واگذار می شود. در این سریال که در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای تهیه می شود، به جز امیر آقایی بازیگران دیگری چون آرش مجیدی، لیلا زارع، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، مجید سعیدی، آزاده ریاضی و فریبرز گرمرودی ایفای نقش خواهند داشت.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com