«هفت شنبه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان آن، ۱۰شخصیت اصلی دارد. کارگردان تلاش دارد تا از بزرگان سینمای ایران که تاکنون در هیچ فیلم تلویزیونی...
 
چهره ها و خبرها
نیما شاهرخ شاهی در هفت شنبه تنهاست
حضور نیما شاهرخ شاهی در فیلم «هفت شنبه»، به کارگردانی «محمد خراط زاده» قطعی شد. پیش تولید این فیلم به تازگی آغاز شده است و پس از پایان این مرحله، این اثر جلوی دوربین خواهد رفت. «هفت شنبه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان آن، ۱۰شخصیت اصلی دارد. کارگردان تلاش دارد تا از بزرگان سینمای ایران که تاکنون در هیچ فیلم تلویزیونی حضور نداشته اند، برای ایفای نقش در این تله فیلم دعوت به همکاری کند. «محمد خراط زاده» که پیش از این کارگردانی فیلم های تلویزیونی «سبز آبی»، «پنجره»، «پنج درجه به شرق» و «خوب بد زشت» را به عهده داشته است، فیلم «اوباش» را آماده نمایش دارد.تاکنون به جز نیما شاهرخ شاهی هنوز هیچ بازیگر دیگری در این فیلم قطعی نشده است.

لادن طباطبایی از سایه زندگی می‌گوید

لادن طباطبایی در فیلم «سایه زندگی» ایفای نقش خواهد داشت. این فیلم که کارگردانی آن را «امیرهوشنگ تاجی» بر عهده دارد، در شهر اصفهان جلوی دوربین رفته است. طبق برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به تکمیل شدن فهرست بازیگران، تصویربرداری این فیلم ۲۰ جلسه به طول می‌انجامد. گذرهای تاریخی مسجد سید و پل خواجو، از لوکیشن های اصلی این فیلم است. «سایه زندگی» که مضمونی اجتماعی دارد، داستان یک فرد خلافکار را روایت می‌کند که در کوران تخلف های پی در پی، با زنی خلافکار آشنا شده و به وی دل می‌بندد. هر دو تصمیم می‌گیرند دست از خلافکاری بردارند. اما برایشان اتفاقاتی ناخواسته رخ می‌دهد. به جز لادن طباطبایی بازیگران دیگری چون محمود مقامی، منصور خاکی، حسین شهاب، شهین صادقی، مانا بهرامی، مهدی افشاری و شهرام قائدی در «سایه زندگی» ایفای نقش می‌کنند.

مهران احمدی به سینمای کودک می‌آید

مهران احمدی مشغول ایفای نقش در فیلم «تک خال» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» است. این فیلم با مضمون کودک ونوجوان در تهران جلوی دوربین رفته است. بخشی از سکانس های «تک خال» در همدان تصویربرداری شده است. ورزشگاه تختی تهران، یکی از لوکیشن های اصلی این فیلم محسوب می‌شود. تصویربرداری «تک خال» یک ماه به طول می‌انجامد. این فیلم قصه ای فانتزی، با موضوع کودک ونوجوان و دفاع مقدس دارد و به حواشی پس از جنگ می‌پردازد. «تک خال» پس از پایان مراحل فنی، به فرمت ۳۵ میلی متری تبدیل خواهد شد. به جز مهران احمدی بازیگران دیگری از جمله فرشته سرابندی، مرتضی زارع، ابوذر فرهادی و علی اصغر یوسفیان در «تک  خال» حضور دارند. مهران احمدی که در فیلم هایی چون «آدم»، «بیست» و «هیچ» که هر سه ساخته عبدالرضا کاهانی می‌باشد، ایفای نقش کرده است. وی در جدیدترین فیلم کاهانی با عنوان « اسب حیوان نجیبی است» نیز حضور دارد. مهران احمدی هم اکنون با فیلم «خواب های دنباله دار» پوران درخشنده میهمان سینماهای کشور است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com