سپارتاکوس
در ادامه سریال شخصیت بتی‌یاتس (با بازی جان هانا) که هنوز به بزرگ خاندانش بدل نشده و رئیس مدرسه تربیت گلادیاتور نیست سعی می‌کند با استفاده از...
 
 قسمت اول پیش‌درآمد سریال «اسپارتاکوس» رکورد بینندگان شبکه استارز را شکست.
به گزارش خبرآنلاین، اپیزود اول «خدایگان آرنا» که داستانش پیش از وقوع حوادث فصل اول «اسپارتاکوس: خون و شن» می‌گذرد یک میلیون و 100 هزار نفر بیننده داشت، این درحالی است که تعداد بینندگان قسمت اول فصل اول این سریال با بازی اندی ویتفیلد در نقش اصلی 400 هزار نفر کمتر بود.
بازپخش این سریال در همان روز 753 هزار نفر بیننده داشت و تعداد بینندگان اپیزود اول را در مجموع به یک میلیون و 900 هزار نفر رساند. قسمت اول فصل اول با احتساب بازپخش یک میلیون و 100 هزار نفر بیننده داشت.
بدین ترتیب پخش اولین قسمت پیش‌درآمد این مجموعه در روز جمعه (21 ژانویه) با رشد 70 درصدی بینندگان این سریال حماسی اکشن همراه بود. در «خدایگان آرنا» که سبک و سیاق فصل اول ساخته و پرداخته شده چند شخصیت جدید به مجموعه معرفی می‌شوند که یکی از آنها گانیکوس (با بازی داستین کلر) نام دارد، گلادیاتور سربه‌هوایی که افتخار خانه بتی‌یاتس برایش اهمیت چندانی ندارد.
در ادامه سریال شخصیت بتی‌یاتس (با بازی جان هانا) که هنوز به بزرگ خاندانش بدل نشده و رئیس مدرسه تربیت گلادیاتور نیست سعی می‌کند با استفاده از گانیکوس، بهترین گلادیاتور این مدرسه تربیت گلادیاتور برای این مدرسه وجهه و افتخار کسب کند و از سایه پدر مرده‌اش بیرون بیاید.
در این پیش‌درآمد همچنین داستان تبدیل شدن کریکسوس (با بازی مانو بنت) به گلادیاتور اول خانه بتی‌یاتس و رسیدن اونومائوس (با بازی پیتر منسا) به مقام دکتوره (معلم گلادیاتورخانه فصل اول) دنبال می‌شود.
میانگین بینندگان فصل اول سریال 900 هزار نفر بود. فصل دوم این مجموعه نیز بهار امسال فیلمبرداری می‌شود، این در حالی است که اندی ویتفیلد به دلیل سرطان از همراهی گروه بازمانده و قرار است لیام مک‌اینتایر نقش او را در فصل دوم ادامه دهد. در فصل دوم اسپارتاکوس به همراه کرکسوس راهی رم می‌شوند تا امپراتوری رم را متلاشی کنند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir