نوه امام خمینی: چرا دخترم رو نفرستم کانادا؛ امکانات داشتید استفاده نمی‌کردید؟
نعیمه اشراقی در توجیه پوشش دخترش در کانادا: برای چی‌ نباید دخترم رو بفرستم کانادا؟ مگه هزاران آدم نمیرن کانادا؟ اونجا شرایط و فضای داره که دختر من میتونه ایمان و اعتقاداتشو محکم تر کنه. کیفیت نمازی که در کانادا...
نوشته‌ها و تصاویری که در پیچ منسوب به نعیمه اشراقی نوه امام خمینی منتشر می‌شود، تا به امروز با واکنش‌های فراوانی رو به رو شده است. یادداشت تازه‌ای که در این صفحه منتشر شده، با واکنش‌های تازه‌ای از سوی بعضی رسانه‌ها رو به رو شده است. از جمله سایت ندای انقلاب با انتشار تصویری از این یادداشت نوشته است:

نعیمه اشراقی در توجیه پوشش دخترش در کانادا می نویسد: چرا دخترم را نباید بفرستم کانادا؛ نماز دخترم در اونجا با کیفیت تر شده و چندین جلد مفاتیح برایش فرستادم.


نعیمه اشراقی نوه امام خمینی(ره) که به همراه خواهرش زهرا اشراقی به دلیل رفتار و اظهارات تامل برانگیز درباره خانواده شهدا، امام خمینی، مساله حجاب، موسیقی و ... همواره حاشیه ساز شده اند، این بار در آخرین مطلب از صفحه ای منسوب به خود که چندی پیش در شبکه غیرقانونی فیس بوک، منتشر کرده، اظهارات حاشیه ساز دیگری را مطرح کرد.

این عضو حاشیه ساز خانواده اشراقی که چندی پیش به دلیل انتشار تصاویر پوشش جنجالی دخترش در کانادا با موج انتقادات کاربران اینترنتی مواجه شده بود با توجیه این رفتار در مطلبی مدعی شد:" برای چی‌ نباید دخترم رو بفرستم کانادا؟ مگه هزاران آدم نمیرن کانادا؟ اونجا شرایط و فضای داره که دختر من میتونه ایمان و اعتقاداتشو محکم تر کنه. کیفیت نمازی که در کانادا می‌خونه بمراتب بیشتر از ایران. تا به حل چندین جلد مفاتیح براش پست کردم. عمران اگه اینجا اینقدر دعا می‌خوند".

اشراقی در این یادداشت به جای عذرخواهی ، تنها به مطلبی انحرافی سفر دخترش به کانادا پرداخته است درحالی که موج انتقادات فعالین رسانه ای و سیاسی به دلیل پوشش دختر او در کانادا بوده نه اصل سفر وی.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
چالش‌‌ جدید حجاب: اعتراض‌ها به ساپورت و شکل پوشش نتیجه امام خمینی در کانادا + تصاویر
نوه امام خمینی؛ از علاقه به گوگوش و هایده تا امید به آزادی حجاب در ایران
جدیدترین عکس‌ها از شقایق فراهانی و امین حیایی در فیلم «خانوم»
میهمانی مجریان زن در تلویزیون!
عکس‌های بازیگران ایرانی «ماهی و گربه» در جشنواره فیلم دبی