بلندترین پل معلق خاورمیانه در پلدختر تخریب شد + تصاویر
پلدختر- پل «دره خزینه» پلدختر، شب گذشته توسط افراد ناشناس تخریب شد.

پل دره خزینه توسط افراد ناشناس تخریب شد

پل معلق «دره خزینه»  پلدختر  یکی از جاذبه های زیبای گردشگری در این شهرستان تخریب شد. این اقدام  شب گذشته توسط افراد ناشناس انجام شد که این افراد پل را تخریب و از سمت روستای «ماژین» به پایین انداخته اند.

یک گردشگر در رابطه با تخریب پل معلق دره خزینه گفت:

هم اکنون برای دیدن پل معلق به منطقه «دره خزینه»  آمده ایم اما خبری از این پل نیست و با پل تخریب شده مواجه شده ایم.

پل معلق دره خزینه تخریب شد

پل معلق دره خزینه تخریب شد

سعید ویسی افزود:
تابستان گذشته به همراه خانواده از  این پل دیدن کردیم که جاذبه گردشگری هیجان آور و زیبایی بود و به همین خاطر این منطقه را برای سپری کردن تعطیلات نوروز انتخاب کردیم اما اکنون با نبود پل مواجه شده ایم.  صبح امروز دوشنبه از بریده شدن و تخریب پل «دره خزینه»  اطلاع حاصل شد که شب گذشته توسط فرد و یا افراد ناشناسی این پل تخریب شده است.

پل دختر

پل دختر

علی عزیزی افزود:
بلافاصله در پی این خبر همراه با معاون فرماندار پلدختر به محل عزیمت کرده  و هم اکنون در حال بررسی کم و کیف و جزییات موضوع هستیم.

فرمانده انتظامی پلدختر نیز در این رابطه  گفت:
تخریب پل «دره خزینه» در بخش جنوب غربی روستای «ماژین» متعلق به دره شهر استان ایلام رخ داده که با همکاری و هماهنگی پلیس این شهرستان تلاش می شود عامل یا عاملان این اقدام شناسایی شوند.

بزرگترین پل معلق خاورمیانه تخریب شد

بزرگترین پل معلق خاورمیانه تخریب شد

بر اساس این گزارش، پل «دره خزینه» در ۴۹ کیلومتری جنوب شرقی پلدختر در حدفاصل جاده پلدختر- اندیمشک در دره‌ای به همین نام قرارگرفته است.  این پل به طول ۱۱۲ متر و ارتفاع ۸۵ متر بر روی رود کرخه قرار دارد و در منطقه ای دره ای و صخره ای واقع شده‌است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com