بزرگ کردن و تغییر سایز
افزایش فعالیت های تخمدان و تحریک پذیری سلول های سینه منجر به بزرگ شدن سینه می شود. یکی از بهترین راه ها برای تغییر سایز سینه ها استفاده از طب سوزنی است.

بزرگ کردن و کوچک کردن و تغییر سایز سینه ها

امروزه خانم ها هر روز در مجلات و اینترنت به دنبال روشهایی برای داشتن اندامی بی نقص  و خوش فرم هستند. لاغر بودن و داشتن سینه هایی بزرگ یکی از آرزوهای آنهاست. شاید شما آنقدر خوش شانس باشید که این خصوصیات را اکنون دارا باشید. با این حال شاید شما جزء آن دسته از زنانی هستید که در این مورد احساس کمبود دارید و احساس می کنید می خواهید بهترین اندام را داشته باشید.
رایج ترین قسمت از بدن زنان که جز زیبایی های زنانگی محصوب می شود، اندازه سینه هایشان است.گاهی این کار حتی از کاهش وزن نیز آسانتر و گاهی نیز سخت تر هست که عوامل ژنتیکی اینجا دخیل می باشد. با این حال برای افزایش اندازه سینه  مناسب گزینه های مختلف و گاهی خطرناک وجود دارد.
جراحی سینه متداول ترین روش زیبایی و تغییر سایز سینه ها است که در کشور انجام می گیرد. این امر باعث افزایش احتمال بروز عوارض جانبی می شود. تحقیقات FDA نشان می دهد که تنها ده درصد از این جراحی ها بدون مشکل انجام می شوند و بیش از 190000 شکایت در ارتباط با عمل ایمپلنت سینه به ثبت رسیده است. برخی از شکایات مربوط به تغییر شکل دیواره قفسه سینه ، از صدمه دیدن بافت پستان، گرانولوم، ترشح شیر ناهنگام، سندرم شوک سمی، نکروز (بافت های مرده)، افتادگی سینه ها و حتی مرگ است. واقعا تعجب آور است اما این تنها تعداد معدودی از شکایات است. تحقیقات FDA  همچنین نشان می دهد که شما به دلیل عوارض ایمپلنت سینه به کرات نیاز به جراحی های دوباره خواهید داشت.

بنابراین بسیاری از زنان برای جلوگیری از خطرات عمل کاشت سینه به استفاده از قرص ها وکرم ها روی می آورند. فرضیه ما این است که افزایش سطح استروژن باعث افزایش حجم سینه ها می گردد. در نگاه اول این امر  منطقی به نظر می رسد. با این حال، دستکاری غیر اصولی و مصرف بی رویه دارو های ضد بارداری و شیمیایی در تعادل هورمون ها می تواند باعث ایجاد اختلال در تعادل بین استروژن و پروژسترون شود. هنگام بروز این مشکل شما شاهد علائمی چون افسردگی، اضطراب، اندومتریوز، ریزش مو، کیست های فیبرونی سینه، PMS، فیبرون رحم، افزایش وزن و افزایش احتمال ابتلا به سرطان پستان خواهید بود. اگر این بیماری ها شما را متقاعد نکرد تا از این کار اجتناب کنید، باید گفت افزایش عدم تعادل درعملکرد غدد داخلی نیز از عوارض انجام این کار است. در بدن شما هیپوفیز، آدرنال، غده تیروئید و تخمدانها برای تعادل سطح هورمونها با یکدیگر همکاری می کنند. هنگامی که توسط عوامل بیرونی این غدد دستکاری می گردند می تواند منجر به بروز فشار و در نتیجه کاهش عملکرد آنها گردد.کم کاری تیروئید و ضعف میزان آدرنالین می تواند باعث کاهش ترشح هورمون استروژن در بدن شود.

 

آیا راه حل مناسب و بی خطری برای بزرگ کردن سینه وجود دارد؟

اکثر مردم خواهان کشف این معما هستند. آنها حقیقتا به این عضو برای سلامت و زیبایی بیشتر اهمیت می دهد. آیا وقت آن نیست که شما خودتان آنرا تجربه کنید؟ حال پاسخ چیست وشما چگونه می توانید این ماده  نامرئی را به دست آورید؟طب سوزنی می تواند یک تکنیک قدرتمند برای شما در افزایش نشاط درونی و حتی اندازه سینه باشد.مهم ترین مزیتی که طب سوزنی دارد نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی است.
آقای زاک بر این باور است که تئوری طب چینی در طب سوزنی ابتدا غدد درون ریز را تحریک می کند و آزاد سازی هورمون های غده هیپوفیز، افزایش فعالیت های تخمدان، تحریک پذیری سلول های سینه که منجر به بزرگ شدن سینه می شوند را موجب می شود. در حالی که مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تغییر سایز و سفت شدن سینه ها از طریق مواد مغذی گیاهی لازم و مواد غذایی باید مصرف شود.
در حدود 30 سال است که طب سوزنی در چین و کشورهای آسیایی در خصوص سینه های کوچک و آویزان  و برای افرادی که از کرم های موضعی برای تغییر سایز سینه هایشان استفاده می کنند به کار برده می شود. این طب در ابتدا تنها برای افراد مشهور استفاده می شد اما بدلیل نداشتن عوارض جانبی و طبیعی بودنش هم اکنون نزد تمام قشرهای خانم ها محبوب شده است.


چگونکی عملکرد طب سوزنی برای فرم دادن سینه ها

بر اساس طب چینی، سالم و بدون مشکل بودن فرم و ظاهر سینه ها به طور عمده از دیدگاه فیزیولوزیکی به عملکرد طبیعی کلیه ها، طحال و کبد با هورمون های جنسی، تغذیه مورد نیاز و ذهن بستگی دارد. دلیل کوچکی، آویزان بودن و فرو رفتگی نوک سینه را می توان اختلال یا ناهماهنگی این اندامها دانست. سایر ارگان ها از جمله قلب و ریه ها نیز می توانند سینه ها را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
بنابراین رسیدن به زیبایی و بزرگی سینه ها  به وسیله طب سوزنی تنها یک مسئله بی اهمیت نیست.ابتدا به مشکلات و عوامل درونی او می پردازیم و سپس بر این اساس درمان را آغاز می کنیم.


چه افرادی برای بزرگ کردن سینه به طب سوزنی نیاز دارند؟

بر خلاف جراحی ایمپلنت سینه ها ، که ممکن است باعث عوارضی چون عفونت، خونریزی، واکنش سیستم ایمنی بدن، خوب نشدن جای زخمها، پس زدن مواد ایمپلنت توسط بدن، کوچک شدن یا پارگی آنها، جایگزینی و برداشتن آنها شود، طب سوزنی بدون درد و جای زخم و به شکلی کاملا طبیعی اندازه ی سینه ها را بزرگ می کند. داوطلبین زیبا سازی سینه به وسیله طب سوزنی عمدتا خانم های بین شانزده تا پنجاه و پنج سال هستند که می خواهند از یک روش غیر از جراحی برای بهبود و زیباسازی شکل سینه هایشان استفاده کنند. این افراد اکثرا دارای مشکلات زیر هستند:
کوچکی سینه ها
نابرابری سینه ها
افتادگی سینه ها
فرو رفتگی نوک سینه


حتی خانمهایی که سینه هایی نسبتا طبیعی دارند نیز ممکن است برای حفظ حالت سینه ها یا جلوگیری از افتادگی زودرس سینه ها این درمان را آغاز کنند.
درمان با طب سوزنی به بیماران مبتلا به سرطان سینه، اختلالات انعقاد خون و بیماری ضعف سیستم  ایمنی بدن توصیه نمی شود.

 

اصول  و چگونگی  جلسات درمانی برای تغییر سایز مناسب سینه ها

درمان عمدتا با طب سوزنی انجام می گیرد، اگر چه ماکسیباکشن و مکمل های گیاهی لازم، تایلند و آمریکا و چین نیز برای تداوم درمان و کمبود مواد مغذی روزانه  مورد استفاده قرار گیرند. موفقیت در درمان تا حد زیادی بر اساس تشخیص صحیح و مناسب ، انتخاب دقیق و صحیح نقاط مورد نظر برای قرار دادن سوزن، فرمول های گیاهی و تکنیک های هوشمندانه ی سوزن زدن است که همه آنها نیاز به بینش فراوان بالینی و تخصص دارند.


چه تغییراتی برای بزرگ تر شدن و سفت شدن سینه ها بعد از استفاده از طب سوزنی اتفاق می افتد؟

افزایش اندازه سینه ها در طب سوزنی به اندازه بزرگ شدن آنها درجراحی نیست. سینه های بیشتر بیماران پس از 4 تا 8 جلسه درمان رو به بهبود می روند تنوع موجود در نتایج درمان به دلایل 1-عوامل ژنتیکی 2- شرایط عمومی بدن و 3-تغذیه و مواد غذایی لازم روزانه بستگی دارد.
نتایج به دست آمده در یک بار درمان به طور معمول تا زمان زیادی پا برجا می ماند و این بستگی به تلاش بیمار برای حفظ سلامت عمومی اش دارد. شما در طول درمان سینه ها از طریق طب سوزنی، احساس سلامت،جوانی، شادی و اعتماد به نفس بیشترخواهید کرد!


دستگاه متناسب سازی سینه برای افزایش اندازه ی سینه ها

با استفاده از تکنولوژی مکش مثل کاپینگ در طب چینی و سنتی جهت خون رسانی بیشتر برای تحریک توزیع چربی می تواند کمک خوبی برای اثر بخشی بهتر و سریعتر در کنار طب سوزنی داشته باشد و دیگر نیز به جراحی پروتز و تحمل عوارض آن برای بزرگتر کردن سینه ها نیستید.
همچنین دستگاه متناسب سازی سینه ها طوری تهیه شده است که سینه ها را به حالت طبیعی و زیبا فرم دهد و سینه ها را نزدیک به هم کند. این وسیله به همراه طب سوزنی و مواد مغذی لازم جهت افزیش سطح هورمون استروژن به زنانی که به دارای سینه های کوچکی هستند کمک می کند به اندازه و شکل مورد نظرشان دست یابند.

رشد سینه ها در بلوغ آغاز می شود و توسط تعادل هورمون های مشخصی تنظیم می شود. تحقیقات پزشکی نشان می دهد که رشد بافت سینه بستگی به تعادل حساس هورمون پروژسترون، استروژن، پروستاگلاندین، پرولاکتین و سایر ترکیبات دارد. عدم تعادل این هورمون ها می تواند به رشد ضعیف سینه و یا حتی اتروفی (کاهش اندازه) منجر شود. فیتواستروژن ها گروهی از مواد هستند که در گیاهانی یافت می شوند که خواص استروژنی متوسطی دارند. فیتواستروژن ها برای همان سلول های گیرنده استروژن واقعی رقابت می کنند. فیتواستروژن ها از طریق تعادل طبیعی هورمونهای زنانه، رشد بافت سینه غده ای را افزایش می دهند و به عنوان عامل قدرتمند بزرگ کننده طبیعی سینه عمل می کنند.

اکثر زنان گیاهان دارویی حاوی این فیتواستروژن ها را مصرف می کنند، متوجه افزایش چشمگیر سفتی و تعادل سینه هایشان می شوند.اگر سطح استروژن بعدا در زندگی افزایش یابد، خواه به صورت طبیعی در بارداری یا در زمان مشخصی در سیکل تخمک گذاری خواه از طریق مکملهای استروژنی، بافتهای سینه متورم می شوند اما وقتی دوباره سطح استروژن پایین می آید فرو می نشینند. در بارداری چربی کلی بدن افزایش می یابد و باعث می شود اندازه سینه نیز افزایش داشته باشد. با این که هورمون استروژن جنسی تنها در انسانها و حیوانات یافت می شود، گیاهان مشخصی نیز وجود دارند که مواد مغذی و لازم بسیار مشابه با آن را دارند. این مواد فیتو استروژن نامیده می شوند. فیتو استروژن ها بعد به ایزو فلاونوئیدها و لیگنین ها تقسیم می شوند. در بدن انسان فیتو استروژن ها بسیار شبیه استروژن انسانی عمل می کنند. بنابراین خوردن مقدار زیادی فیتو استروژن می تواند بافت سینه را تحریک کند و در سفت شدن و تغییر سایز و توزیع مناسب چربی در سینه ها نقش اساسی داشته باشد.


سینه ها چگونه به صورت طبیعی بزرگتر می شوند؟

افزایش یا تعادل وزن برای داشتن سینه های بزرگتر و خوش فرم 

بسیاری از زنان افزایش حجم و سایز در سینه های خود را هنگامی که وزنشان به طور کلی افزایش می یابد، مشاهده می کنند. این به این علت است که سینه اساسا از بافت چربی تشکیل شده است و هنگامی که زن چربی بیشتر از حد مصرف می کند افزایش می یابد. به علاوه به علت احتباس آب یا افزایش آب در بدن زنان سینه ها بزرگتر می شود که به ویژه در زمان قبل و در طول سیکل قاعدگی اتفاق می افتد. داشتن آب اضافه می تواند باعث شود تا 2.2 کیلوگرم به وزن خانم اضافه کند. به همین صورت کاهش وزن در زنان نیز باعث می شود وزن سینه ها کمتر شود و یا در اثر رژیم کم خوری و بدون مواد مغذی دچار افتادگی و شل شدن سینه شوند.


بارداری یا حاملگی و تغییر سایز سینه ها

هیچ عاملی مانند بارداری خانم ها نمی تواند به صورت طبیعی اندازه سینه آنها را افزایش دهد. نه تنها فرد اضافه وزن در طول بارداری مشاهده می کند بلکه سینه هایش نیز با افزایش قابل توجه سطح هورمون استروژن بزرگ می شوند که آنها را برای شیر دادن به نوزاد آماده می کند. بنابراین بزرگ شدن جفت به مغز و نیز غدد مربوطه اعلام می کند که هورمون استروژن بیشتری تولید کند که باعث می شود سینه بزرگ  و سفت شود.


عملکردهای ترشح هورمونی در رشد سینه ها

بسیاری از زنان همچنین متوجه می شوند که سینه هایشان پیش از زمان قاعدگی بزرگتر می شود. این موضوع به دلیل اینکه سطح هورمون استروژن و پروژسترون آنها در روزهای پیش از قاعدگی افزایش می یابد و باعث می شود سینه ها تا حدی بزرگتر شود (شاید حدود نیم سایز در اندازه سینه بند). سینه ها ممکن است در هنگام لمس به علت غلظت هورمونها تا حدی دردناک شوند . با این حال در طول روزهای اول قاعدگی سینه ها معمولا به اندازه طبیعی خود باز می گردد چون سطح هورمونها نیز پایین می آید.

 

توجه کنید : افرادی که نیاز به این خدمات زیبایی دارند اما از صحت مطالب و چگونگی واقعیت این موارد گفته شده تردید دارند می توانند با مشاور مربوطه در این زمینه صحبت کنند.

 

گردآوری:پیشنهادی برای سلامت و زیبایی
seemorgh.com
منبع:nazweb.ir